Silver2k Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hei! Har akkurat fått i hus et Galaxy 9600 gt lowprofile fra USA. Korte yter mer enn godt nok, men jeg er ikke fornøyd med kjøling og støy. Link til kort Det jeg lurer på, er om det fins noen alternativer til lavvprofils kjøling, heatsinks, vifter som blåser ut av kabinett O.l ? Mvh Petter ------------------- Endret 11. mai 2009 av Silver2k Lenke til kommentar
janix Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 jeg har egentlig ingen erfaring med det korte, fikk heller ikke se bilde du hadde lagt ut men jeg fant et bilde der noen hadde bare lagt til en stor heatsink under korte for å ta vekk varmen fra det, på komplett hadde di isje stor utvalg men jeg fant denne : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341325 Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Noe i den duren jeg har tenkt på, evt en heatsink som er helt vifteløs. Men tror du denne vil passe på et lavprofilskort ? ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå