Joddze Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Skal kanskje kjøpe ny mobil,og vurderer 3650. Men en ting jeg lurer litt på er om det er noe mening i å kjøpe den nå. Mine krav til min neste telefon er: -Antall meldinger i innboks går på dynamisk minne -God og klar fargeskjerm -Bra kamera,bildene skal se bra ut på pc også -Full MMS støte -Polyfoniske ringetoner -Utskiftbart minne -Mulighet for å spille av video og musikk helst Jeg lurer på om det er bedre å spare pengene og bruke de på mobil om et halvt år,og få en telefon med kamera av mye bedre kvalitiet,og en del bedre funksjoner. Har en SE T300 og er ikke misfornøyd i det hele tatt.Det er bare det at,alle funksjonene som man egentlig ikke trenger er litt kult. Og et siste spørsmål:Noen som har bilder tatt med 3650?Hvis noen kunne lagt ut en link hadde jeg blitt glad. På forhånd takk Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Det eneste kriteriet 3650 ikke oppfyller fullstendig, er MMS. Jeg har ikke peiling på MMS, men noen andre telefoner støtter visst sending og mottak av flere sett med bilder/etc. i en MMS (?). Jeg er meget fornøyd med min 3650, og ser ikke helt den store moroen med å sende MMS til 5kr stk. Men hvis du virkelig gidder å vente et halvt år så er det nok kommet bedre telefoner. Siemens SX1 kanskje? Edit: Lurer på om jeg ikke har sett MMS programmer til 3650? Det kan jo være den får full MMS støtte med 3. parts programvare. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 har simens sx1 bedre kamera enn 3650 Lenke til kommentar
Tjessem Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg tror at du like godt kan kjøpe mobil nå som å vente for da kommer det jo bare noe annet nytt. Lenke til kommentar
soft Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har sett et program som heter video MMS, gir sikkert støtte for TV2 NRK "push" MMS video :-) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ville ventet på SX1 eller kjøpt en P800. Begge to er bedre valg, selv om SX1 slår alt ned i støvlene. Ps. Hvis du ikke trenger en PDA telefon anbefaler jeg t610 fra SonyEricsson. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Har to spørsmål om Nokia 3650: 1. Er det 24-toners polyfoniske ringetoner? 2. Kan man bruke .mp3, .wav som ringetoner? Thx in advance EDIT: Skriveleifer.. Lenke til kommentar
soft Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 24 toner ?? aner ikke, jeg bruker bare .wav filer. Så hva skal man da med 24-toners polyfoniske ringetoner ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Når man tar opp film, hvor mange bilder i sekundet? Blir det mer enn 10 bilder i sekunder som på den nye 6650? Lenke til kommentar
soft Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 aner ikke :-) det er så vanskelig å telle :-) Å se på er helt greit, jeg har akkuratt set hele "eyes wide shut" !! på min 3650.. over 2,5 timer tror jeg Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Fint, vurderer å kjøpe meg en 3650 til sommeren Har hørt mye bra om den (blutut ,kamera osv.) Tenker jeg må selge min 3510i snart, den levde ikke opp til forventningene mine.. Dårlig fargeskjerm osv Lenke til kommentar
soft Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 den er stor !! Og hvis "office" relaterte ting pop3, ebook også videre ikke er det viktigste vill jeg vente å se hva som kommer fex 7250 med symbian hadde vært kjekt :-) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 aner ikke :-) det er så vanskelig å telle :-) Å se på er helt greit, jeg har akkuratt set hele "eyes wide shut" !! på min 3650.. over 2,5 timer tror jeg Hvordan har du sett en hel film på 3650? overført fra pc til minnekort? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 aner ikke :-) det er så vanskelig å telle :-) Å se på er helt greit, jeg har akkuratt set hele "eyes wide shut" !! på min 3650.. over 2,5 timer tror jeg Hvordan har du sett en hel film på 3650? overført fra pc til minnekort? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Når man tar opp film, hvor mange bilder i sekundet? Blir det mer enn 10 bilder i sekunder som på den nye 6650? Vet ihvertfall at den ikke støtter videosamtaler!! :o Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 har simens sx1 bedre kamera enn 3650 Siemens er ikke ferdig med kameraet til sx1 enda :wink: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 har simens sx1 bedre kamera enn 3650 Siemens er ikke ferdig med kameraet til sx1 enda :wink: Vil det si at kameraet kan ende på lavere oppløsning enn VGA liksom? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hvordan har du sett en hel film på 3650? overført fra pc til minnekort? noe sånt, ja. komprimerer man en vanlig 700mb divx ned til 100x75px (eller så) i realmedia-format, så blir det bittesmå filer. er forøvrig meget fornøyd med 3650'en min. alt er bra, bortsett fra tastaturet, som krever litt tilvenning.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 For det første, dette er en en måned gammel post, for det andre så er jeg ganske sikker på at kameraet til siemens ikke vil ha lavere oppløsning en VGA... Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vil det si at kameraet kan ende på lavere oppløsning enn VGA liksom? Nei, definitivt ikke. Oppløsningen blir 640x480 den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå