Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

NZXT PC kabinett Lexa BlueLine Edition?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg bygget en pc i den røde utgaven og går utfra det er ganske lite utenom farge som skiller de :p

synest det var helt ok, eneste jeg var misfornøyd med var de 3 sensorene til displayet som viser tempraturene kunne godt vært litt lenger da de såvidt rakk i "direkte linje" ikke håp om kunne legge de litt skjult som er litt synd siden vindu på kabinettet.

røde utgaven med denne rammen med røde lysdioder på som går i takt med arbeidet samt satte i en ekstra vifte med røde leds i så lyste hele greien ganske bra opp innvendig, ikke noe jeg selv ville gått for akkurat men var konfegave og da var visstnok "tøft" utseendet viktig :p

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
jeg bygget en pc i den røde utgaven og går utfra det er ganske lite utenom farge som skiller de :p

synest det var helt ok, eneste jeg var misfornøyd med var de 3 sensorene til displayet som viser tempraturene kunne godt vært litt lenger da de såvidt rakk i "direkte linje" ikke håp om kunne legge de litt skjult som er litt synd siden vindu på kabinettet.

røde utgaven med denne rammen med røde lysdioder på som går i takt med arbeidet samt satte i en ekstra vifte med røde leds i så lyste hele greien ganske bra opp innvendig, ikke noe jeg selv ville gått for akkurat men var konfegave og da var visstnok "tøft" utseendet viktig :p

Du tok ikke tilfeldigvis bilder under byggeprosessen? :roll:

Lenke til kommentar

nah tok nok ikke noen bilder, men overall synest jeg at det var et helt ok kabinett, eneste teite var lengden på de sensorene som nok kan forlenges med litt teip og tålmodighet.

de har også satt på en plastramme bakpå kabinettet så det skal se symetrisk ut som bare er i veien, ikke så mye for kablene men den må skrus av skal du ta av døren.

hvorfor de fant ut at den rammen bakpå skal gi et bedre utseendet vet ikke jeg helt, jeg ser ganske sjelden bakpå pcn når den er i bruk.

men er endel bilder av kabinettet med detaljer etc i denne testen.

Lenke til kommentar
nah tok nok ikke noen bilder, men overall synest jeg at det var et helt ok kabinett, eneste teite var lengden på de sensorene som nok kan forlenges med litt teip og tålmodighet.

de har også satt på en plastramme bakpå kabinettet så det skal se symetrisk ut som bare er i veien, ikke så mye for kablene men den må skrus av skal du ta av døren.

hvorfor de fant ut at den rammen bakpå skal gi et bedre utseendet vet ikke jeg helt, jeg ser ganske sjelden bakpå pcn når den er i bruk.

men er endel bilder av kabinettet med detaljer etc i denne testen.

Oki, takk for god link med bra bilder ;)

EDIT: Fant en test med andre flotte bilder også ;) (det er ikke Lexa Blackline, men jeg regner med at de er ganske like)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Ja, skrivefeil fra Pixmania sin side. Det er Lexa Blackline med blå leds.. Leste masse tests, fant kabinettet på nzxt sine sider. Har funnet ut at jeg skal kjøpe det ;)

Klarte å holde system med 8800gt nede i 20 grader stabilt :p

Samtidig som det var en del overclocked der inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...