-Tommy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei. Har en skole pc hvor jeg begynner å få en god del viktige filer. Planen min var at hver gang jeg plugger i minnepennen min så tar den automatisk backup av en fast mappe. Har googlet litt men fant ingenting som passet, så noen som vet om et program som kan funke? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det du må lage er en fil som heter Autoruns.ini i rotmappa på minnepinnen. Se forøvrig liknende tråd her. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Øhm, ga meg egentlig ikke så veldig mange svar den tråden. Hva skal jeg gjøre med autoruns.ini fila da? Hvordan skal den kunne klare å ta backup? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Åh, sorry glemte den delen. Du er seff nødt til å ha en exe-fil (eller bat/vbs) som utfører jobben med å ta sikkerhetskopi. Det er her autoruns.ini kommer inn i bildet. Her lenker du nemlig til det programmet/scriptet som tar sikkerhetskopien. Du kan f.ex lage en bat-fil med xcopy kommandoen som kopierer alle nyere filer fra mappe1 til mappe2. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Hehe. Takk for svar, skal se litt mer på det imorgen. Er altfor trøtt til å begynne å lese nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå