Bobbylove Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3049086.ece http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3049317.ece Jeg tar min faste tur innom nettavisene om morgenen å dett er det jeg leser. Dette er jo ting vi hører om stadig vekk, men det skjer jo ikke i Norge. Trodde jeg da. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Merk hvordan begge saker er fra aftenposten, en god avis. Ei avis hvor du IKKE finner "mah gawd, we're going to DIE by pig-flu (tihi)" som øverste overskrift. On-topic: Meh, ikke så grusomt. Bare spesielt at to sånne saker har kommet på samme dag. Ser ikke noe mønster enda. Lenke til kommentar
thebull Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 mer og mer kriminalitet her i Norge, Spesielt Oslo ble slått ned og ranet av flere ungdommer av innvandrer bakgrunn for noen dager siden ( det med innvandrer bakgrunnen overrasket deg nok ikke ) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vi må stille flere krav til våre nye landsmenn. Vil de være her, så har de versågod å følge norske lover og regler. Greier de ikke det, har de ingenting her å gjøre. Uansett om de kommer fra en krigssone eller ikke. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) mer og mer kriminalitet her i Norge, Spesielt Oslo ble slått ned og ranet av flere ungdommer av innvandrer bakgrunn for noen dager siden ( det med innvandrer bakgrunnen overrasket deg nok ikke ) Det kommer til å bli mere og mere, de kommer til å bli mere modig og rå i si fremferd. Jeg spår at dette kommer til å bli overfall og voldtekssommer nr 1. Du burde bevæpne deg forresten. Endret 29. april 2009 av Ebeneser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå