HDSoftware Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Heisan Dette er et helt og holdent uviktig spørsmål, som så mange andre Så akkurat i en av postene i C++ forumet atdet er mulig i C++ å gruppere på "modifier" nivå: virtual: int tall1; string Tekstverdi; internal: bool ErDetteSant; int Tall2; Kan vi gjøre det samme i C# tro? Så langt har jeg benyttet #region til slikt: #region --< Virtual >-- virtual int tall1; virtual stringt Tekst; #endregion #region --< Internal >-- internal string Tekst2 #endregion men som man ser så blir koden i c++ mye mere "luftig" Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Etter det jeg vet kan en ikke gruppere slik i C# nei. Og det er vel bare private, public, protected (og internal i C++/CLI) som lar seg skrive på den måten. Virtual må fortsatt stå foran alle virtual funksjoner class MyClass { protected: int some_value; public: virtual void some_func() = 0; } Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Ja, var bare meg som var litt ivrig når jeg tastet ;-) Virtual er jo ikke en modifier til en property. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå