Prizefighter Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Blir så irritert av og til, sitter og pøser ut penger til maskina, og hva får man igjen..! EN KLIKKE maskin Det som skjer er at pc'en etter så g så lang tid klikker og skjermen blir svart, finnes ikke grenser på hva maskinen min kan finne på Begynner og bli særiøst lei her.. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har du sjekka retningslinjene..... ? (Tema- linja di) Og hva med å gi litt mer informasjon, hvis du vil at folk skal hjelpe deg...? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Det som skjer (ofte i spill) er at skjermen blir svart og lyden henger igjen slik at det blir hakke lyd på en måte. Skjermen blir bare svart og ikke mer med det, vet ikke hvordan jeg skal forklare dette bedre.. spør dere da isåfall..! Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Det som skjer (ofte i spill) er at skjermen blir svart og lyden henger igjen slik at det blir hakke lyd på en måte.Skjermen blir bare svart og ikke mer med det, vet ikke hvordan jeg skal forklare dette bedre.. spør dere da isåfall..! ja du kan gå i kjør og skriv dxdiag og gå på lyd og dra slideren opp eller ned spørs hva den står på dette har noe og gjøre med lydakslerasjonen det fu*cker opp det meste :wink: Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Les retningslinjene. Spesielt punkt 1 om bruk av emnefeltet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg