MrBjoern Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nå virker ikke tast ned, tast høyre, 4, 6, 8 og #. Dette skjedde mer eller mindre plutselig, så jeg liter litt med tanken på at tastaturet bare har blitt ødelagt. Enkelte av de andre tastene slutter også å virke innimellom. Det som nå er kjipt, er jo at jeg ikke får brukt mobilen til noen ting. Sende meldinger kan jeg glemme, samme med å ringe. Og jeg får heller ikke tastet inn sikkerhetskoden for å tilbakestille mobilen. Noen som har noen tanker og ideer om hva som kan være galt, annet enn et mulig defekt tastatur? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Minner litt om det som skjedde med min. Ta back-up og tast *#7370# deretter 12345 Dette gjorde min telefon god som ny og har ikke hatt trøbbel etterpå. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Tusen takk for svar. Skal se på det så fort jeg kommer meg på en pc med windows på igjen, slik at jeg kan få ordnet backup og slikt gjennom Nokia Suiten. Eneste problemet er at blant annet # har det med å ikke virke. Men ja, får se på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå