miceagol Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har noen erfaringer med dette billige og uoriginale batteriet fra Pixo? Det er ikke så farlig om ekstrabatteriet har like stor kapasitet som hovedbatteriet mitt fra Canon, men det bør jo ikke vare for kort og ikke være til skade for kameraet. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Har noen erfaringer med dette billige og uoriginale batteriet fra Pixo? Det er ikke så farlig om ekstrabatteriet har like stor kapasitet som hovedbatteriet mitt fra Canon, men det bør jo ikke vare for kort og ikke være til skade for kameraet. Har ikke erfaringer med akkurat det batteriet, men jeg har bare positive erfaringer med dette. Selgeren er seriøs og batteriet er bra. (Og hvis man først skal kjøpe uoriginalt, hvorfor ikke kjøpe billigst mulig?) Endret 28. april 2009 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Handler du fra ebay så får du 2 batterier + laderen til samme pris som 1 batteri fra net on net. http://cgi.ebay.com/2-BATTERY-CHARGER-for-...3%3A1|294%3A200 Masse tilbud her: http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksi...-All-Categories Edit: Jeg stiller meg også bak the_last_nick_lefts tips. Har selv 3 Phottix batterier til 400D. Har ingen ting negativt å si om dem. Endret 28. april 2009 av Hille Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg kjøpte mitt ekstra-batteri til EOS 400D på Ebay, det fungerer utmerket og varer faktisk lengre enn det originale før det må lades. (Kostet kr.45!) RandiA Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har et par Phottix-batterier jeg fikk sammen med batterigrepet mitt til 40D. Fungerer helt ypperlig, ikke hatt problemer overhodet. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Ser ut til at Phottix er veien å gå, og billigere enn netonnet selv med porto er finfint. Takk for alle tips! Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 jøss det var rimelig jøss det var rimelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå