Sonsol Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har endret visningsnavnet mitt, men det virker som at jeg fortsatt må logge inn med det gamle brukernavnet mitt. Vil dette ordnes snart, eller vil jeg alltid måtte bruke det? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har endret visningsnavnet mitt, men det virker som at jeg fortsatt må logge inn med det gamle brukernavnet mitt. Vil dette ordnes snart, eller vil jeg alltid måtte bruke det? Ettersom jeg har forstått det, så må du alltid logge inn med det gamle brukernavnet ditt. Ditt nye visningsnavn er bare et navn som ligger over det orginale visningsnavnet (brukernavnet) på forumet. Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Mulig du har rett også. Virker i allefall slik. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Tenk hvor hjævlig det har vært for meg hvis jeg må logge meg inn me mitt nye brukernavn... Jeg gir en tanke til de som virkelig har mye ukjente tegn i navnet sitt. Endret 28. april 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvis du smisker med en administrator så kan de endre brukernavn også. Men slike saker er ikke prioritert så kan ta en stund før du får svar. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Det er vel egentlig ikke så fryktelig nøye, jeg bare bruker ikke det andre navnet så mye lenger:P Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg