Kriztoffer Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hei, finnes det en nettside i norge som selger plexiglass/acrylic? Jeg vet Clas O. har noe, men målen sammsvarer ikke med det jeg skal ha. Skal laget et nytt sidewindu til min Cosmos S. Endret 27. april 2009 av Kriztoffer Lenke til kommentar
Toad Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ferdig fra CoolerMaster, ellers blir det vel din lokale glassmester som kan finne på og ha noe slikt på lager. BTW: Står på den Coolermaster shoppen at det kan ta 4-6 uker levering, men da jeg bestilte noen greier derfra, tok det 8dager før det var på postkontoret Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vær så snill: Søk før du poster. Hvor får jeg kjøpt akryl eller gjennomsiktig plast? Farget, transparent akryl til casemodding. Hvor? Hvor får jeg kjøpt plexiglass? Trenger Plexi! Asap ikea plexi glass Osv. osv. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 De store mod-sjappene har. Nevner Chilledpc.co.uk performance-pcs.com Glassmester er uansett det tryggeste (antakeligvis det billigste også) Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har selv bestilt den døren til mitt Cosmos S og da tok det ca. 8-10 dager. Ikke 4-6 uker Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (antakeligvis det billigste også)Ikea er muligens billigst. F.eks Reslig ramme i størrelse 70x100cm koster 129,-. Men er ikke plexi eller akryl, men styrenplast. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Betalte 90 kr for en plate på 45x45cm hos en lokal glassmester. Er ikke mange pc-vinduer som er større enn det. Lenke til kommentar
Kriztoffer Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Ferdig fra CoolerMaster, ellers blir det vel din lokale glassmester som kan finne på og ha noe slikt på lager. BTW: Står på den Coolermaster shoppen at det kan ta 4-6 uker levering, men da jeg bestilte noen greier derfra, tok det 8dager før det var på postkontoret Hvorfor betale for frakt osv..ikke alle som har 10000 tommletotter ; ) Jeg vil helst gjøre det selv, mye mer morro også. Jeg får vel høre med glassmesteren da. hmm, 3mm plexi glass på bilderammer, det hørtes mye ut. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Om du bestiller hos glassmester så får du det ferdig kuttet i nøyaktig den størrelse/form du vil ha. Er ikke mange kronene du sparer på å kjøpe på Ikea etc også kutte selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå