Tenaciously Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Og selvom jeg kaller meg "apehomo" på et forum betyr ikke det at jeg er apehomo. Tror det er større mulighet for det enn at jeg er en fjellrev haha^^ utrolig nok så har nicket mitt komt fra det orginale navnet mitt. diverse tilfeldigheter og halveis ubeviste endringer gjorde at jeg endte opp med 2ball(s). nicket dom i mine øyne har alt Heter du torvald? Xp Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Og selvom jeg kaller meg "apehomo" på et forum betyr ikke det at jeg er apehomo. Tror det er større mulighet for det enn at jeg er en fjellrev haha^^ utrolig nok så har nicket mitt komt fra det orginale navnet mitt. diverse tilfeldigheter og halveis ubeviste endringer gjorde at jeg endte opp med 2ball(s). nicket dom i mine øyne har alt Heter du torvald? Xp nei^^ godt tippa.. heter Torstein (o.0) tor ble "2" og stein ble "ball" + på en "s" og du har det meste.. "(S)" parantes fordi det ikke er noen som kaller meg det, men det ser kult ut med tall og paranteser på den måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå