Gjest Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Bruker: Test serveren min: IP: ***.168.1.**:27015 Bruker 2: det er ipen på ditt lokale nettverk Bruker1 kaller seg data eksperten (Vet ikke om jeg bør skjule IP men gjør det. ) Endret 27. april 2009 av Gjest Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Trur den IPen er feil, men skal ikkje sei noko 100% sikkert. Trur den skal vere xx.xxx.xxx og noko til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er ikke noe feil med den ip'en bortsett fra at den er sensurert. Setter en tier på at det er 192 i første blokk. Kan selvsagt også være 10, men 10.168.x.x er en uvanlig konfigurasjon. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Eg ser ikkje heilt kvifor trådstartar synes dette var morosamt sidan han tydelegvis ikkje er så altfor god på nettverk sjølv Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Humoren er så lav at jeg ikke engang smilte. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Meningen var egentlig at trådstater har et brukernavn som er; data ekspert Og når du er data ekspert skal du kunne mye men det kan jo ikke tråd starter PS: Du finner ikke brukernavn hvis du søker på det! Fordi brukeren bruker et annet tegn i navnet en det ene tegnet jeg byttet ut Endret 28. april 2009 av Gjest Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg tror at " data ekspert" kan mer enn deg om data. Og selvom jeg kaller meg "apehomo" på et forum betyr ikke det at jeg er apehomo. (ok, litt userriøst) Men til poenget. Dette er langt fra et gullkorn, mer som et råttent hvetekorn. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 og sensurere en lokal IP på et forum sier jo litt om hvem som er dataekspert... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Faen! Husker de gode gamle dagene da jeg og venner aldri fikk spilt sammen fordi vi brukte den forbanna 192. Minner... Det var sjokk den dagen jeg fant ut det! Endret 6. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 haha, fantes vel ikke whatismyipaddress.com da? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Det gjorde kanskje det, men sånt tenkte vi ikke på. Vi var jo eksperter og skrev ipconfig i cmd, for vi var hackers. (men det er vel enda lenger tilbake i tid igjen) Han: "Gi meg IP-en din da, så skal jeg hacke deg! (Kameraten min hadde lastet ned et sånt trojan-program. Men han tenkte ikke over at man faktisk må infisere målet først) Jeg: "Okey, 192.168.2.131!" Jeg: "Det funka ikke nei? Man må nemlig infisere målet først... Jeg: "Hallo?" Dette er egentlig fjerne minner, sikkert ikke helt sånn det artet seg, men går an å forestille seg, haha. Endret 6. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Det gjorde kanskje det, men sånt tenkte vi ikke på. Vi var jo eksperter og skrev ipconfig i cmd, for vi var hackers. (men det er vel enda lenger tilbake i tid igjen) "alle må være i samme arbeidsgruppe ellers kan vi ikke spille sammen" edit: alltid like gøy når det kommer en med skole/jobb-PC og skifter arbeidsgruppe. blir ikke mye spilleing på dem, nei ^^ Endret 6. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kakemot, det er veldig modig gjort av deg å innrømme slike flaue ting Lenke til kommentar
jarah Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 IP'en er 192.168.1.1 (192.168.0.1) de to siste tallene varierer, skikkelig dataekspert det der Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det gjorde kanskje det, men sånt tenkte vi ikke på. Vi var jo eksperter og skrev ipconfig i cmd, for vi var hackers. (men det er vel enda lenger tilbake i tid igjen) Han: "Gi meg IP-en din da, så skal jeg hacke deg! (Kameraten min hadde lastet ned et sånt trojan-program. Men han tenkte ikke over at man faktisk må infisere målet først) Jeg: "Okey, 192.168.2.131!" Jeg: "Det funka ikke nei? Man må nemlig infisere målet først... Jeg: "Hallo?" Dette er egentlig fjerne minner, sikkert ikke helt sånn det artet seg, men går an å forestille seg, haha. Haha, var morsomt å "hacke" meg inn på din C:\, husker du det? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 HAHAHA JA! Det husker jeg :D Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Og selvom jeg kaller meg "apehomo" på et forum betyr ikke det at jeg er apehomo. Tror det er større mulighet for det enn at jeg er en fjellrev Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Og selvom jeg kaller meg "apehomo" på et forum betyr ikke det at jeg er apehomo. Tror det er større mulighet for det enn at jeg er en fjellrev haha^^ utrolig nok så har nicket mitt komt fra det orginale navnet mitt. diverse tilfeldigheter og halveis ubeviste endringer gjorde at jeg endte opp med 2ball(s). nicket dom i mine øyne har alt Endret 21. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg satte opp faktisk en """Server""" i dag... Installerte HTTP Explorer. Fyyfaen for et program! Enklere for meg har det ikke vært før! Nå kan jeg sitte på skolen og finne tak i dokumenter, musikk, video! Prøvde for og se om det funka hos en kompis! Yepp! http://http-explorer.sourceforge.net/ Edit: Har dynamisk IP, så må bruke logmein eller lignende for og finne ut IP'n. Skiftes vær uke ca... Nå trenger jeg bare og aktivere WakeOnLan på rutern, så kan jeg slå på dataen uanz hvor jeg er... Siden det er bare siste delen av IP'en som skiftes her, så skal det ta tid. Bare og Scanne etter ruteren (software)., Endret 21. mai 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå