dan83 Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 hei prøver meg engang til på dette bilde her jeg; bilde er oppskarpet litt og hvit balansen er forandret litt på!! Personlig så syntes jeg dette er litt morsomt bilde, men er ikke helt fornøyd med den støyen man kan se i bakgrunnen!? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Dette likte jeg godt. Nært og fint, og farger man blir glad av =) Kunne kanskje gjort komposisjonen et hakk mer spennende. Jeg ser mange her bruker oppskarping på bildene sine, hvordan gjør dere det, egentlig? Jeg vil også Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 enkleste måten er USM(unsharpmask) filter/sharpen/USM i photoshop Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 ganske bra bilde! liker det! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 enkleste måten er USM(unsharpmask) filter/sharpen/USM i photoshop Aha, mange takk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå