evn Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei! Hadde tenkt å kjøpe denne Toshibaen fra elkjøp. Har en Dell inspiron 9400, vil jeg kunne bruke denne tv'en som monitor? Har tenkt til å bruke tv'en til PS3-gaming og filmtitting/surfing! Vil denne være et bedre kjøp til mitt bruk? Eller burde jeg sponse en 700-lapp ekstra og gå for denne Teco 37"ern? Har planer om å ha tv'en på soverommet. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei! Hadde tenkt å kjøpe denne Toshibaen fra elkjøp. Har en Dell inspiron 9400, vil jeg kunne bruke denne tv'en som monitor? Har tenkt til å bruke tv'en til PS3-gaming og filmtitting/surfing! Vil denne være et bedre kjøp til mitt bruk? Eller burde jeg sponse en 700-lapp ekstra og gå for denne Teco 37"ern? Har planer om å ha tv'en på soverommet. Du kan bruke alle LCD tv-er som pc monitor så sant de har pc inngang. Din Dell 9400 har ikke HDMI så da faller Toshiba skjermen bort for du trenger en skjerm med VGA inngang for pc. Uansett så er kvaliteten på alle dine nevte skjermer ikke spesielt gode og nå får du LG3000 til 3400,- som går for å være den beste 32 under 4000,- så jeg ville kjøp den og den har VGA inngang og alt av andre tilkoblinger du trenger. http://www.netonnet.no/index.asp?tracker=p...&iid=114645 Lenke til kommentar
evn Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Da kjøper jeg den! Takk! Lenke til kommentar
evn Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Da var den LG'en fra netonnet bestilt! : ) Gleder meg! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da var den LG'en fra netonnet bestilt! : )Gleder meg! Godt valg du blir fornøyd med denne. Lenke til kommentar
evn Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 FIkk den idag !; ) Utrolig bra! Jeg bare lurte på hvilken som er best av den LG'en jeg har kjøpt og denne ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå