Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til røykeslutt


FlinkeFreddy

Anbefalte innlegg

Hei er en student på 21 år som gjerne kunne trenge noen tips til å slutte å røyke. Har vært mer eller mindre fast røyker i halvannet år, med 3-7 om dagen. Ønsker å slutte pga jeg er redd for min generelle helse, den vonde lukta som setter seg i klær og ikke minst på grunn av det enorme pengesluket det er for en fattig student som meg. :ermm:

 

Alle tips takkes og bukkes for, men helst fra eks-røykere :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mental innstilling, er svaret på kampen om røyken. Men jeg derimot klarte å slutte da jeg var syk i en uke. Da ble jeg nærmest kvalm bare ved tanken på røyk.

 

Tror igrunn ikke det finnes noe mer konkret svar en egen innstilling på å slutte.

Uansett, lykke til! :-)

 

Hmm, ja har hørt at folk har slutta ved forkjølelse etc. Hvor lang tid tar det før suget er vekk ?

Lenke til kommentar

Jeg gikk vel uten røykesug i ca en uke, og når jeg begynte å bli bra igjen, så fikk jeg ikke så altfor mye lyst på røyk, derfor tenkte jeg at jeg like godt bare skulle slutte. Egen innstilling.

Så det gikk fint i en 4-5-6 måneder til det ble sommer. Da når det begynte å bli mer utepils og var mer på livet, kom dessverre røykesuget tilbake.

 

Men da skylder jeg generelt på ølen. For den som brakte meg tilbake til slummet. :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...