FlinkeFreddy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei er en student på 21 år som gjerne kunne trenge noen tips til å slutte å røyke. Har vært mer eller mindre fast røyker i halvannet år, med 3-7 om dagen. Ønsker å slutte pga jeg er redd for min generelle helse, den vonde lukta som setter seg i klær og ikke minst på grunn av det enorme pengesluket det er for en fattig student som meg. Alle tips takkes og bukkes for, men helst fra eks-røykere Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mental innstilling, er svaret på kampen om røyken. Men jeg derimot klarte å slutte da jeg var syk i en uke. Da ble jeg nærmest kvalm bare ved tanken på røyk. Tror igrunn ikke det finnes noe mer konkret svar en egen innstilling på å slutte. Uansett, lykke til! :-) Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Mental innstilling, er svaret på kampen om røyken. Men jeg derimot klarte å slutte da jeg var syk i en uke. Da ble jeg nærmest kvalm bare ved tanken på røyk. Tror igrunn ikke det finnes noe mer konkret svar en egen innstilling på å slutte. Uansett, lykke til! :-) Hmm, ja har hørt at folk har slutta ved forkjølelse etc. Hvor lang tid tar det før suget er vekk ? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg gikk vel uten røykesug i ca en uke, og når jeg begynte å bli bra igjen, så fikk jeg ikke så altfor mye lyst på røyk, derfor tenkte jeg at jeg like godt bare skulle slutte. Egen innstilling. Så det gikk fint i en 4-5-6 måneder til det ble sommer. Da når det begynte å bli mer utepils og var mer på livet, kom dessverre røykesuget tilbake. Men da skylder jeg generelt på ølen. For den som brakte meg tilbake til slummet. :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå