xoalidx Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 hei alle spillere:) må nesten spørre om en ting.er E74 error da du skrur på x-boxen din men du ser ingen ting på skjærmen, men hører den normale"start-up" lyden? eller er det noe anet,isåfall, hva? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 E74: There is high chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip near the AV cable connection) it can also be caused by a faulty AV cable so check that first. In some cases it is a problem with the GPU and may be repairable by doing the x-clamp replacement (see error 0102) Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
xoalidx Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 ok:) men kan microsoft fikse det at det er ingentng på skjermen men at jeg hører den Normale"start-up" lyden.. en ting til:) kan jeg få en liten toturial hvordan å sende x-boksen på raprasjon. når jeg ringer x-box kundestøtte gir de meg bare alternativer.. hver så snill å hjelp meg! Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå