Trollfjes Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hei dere, som mange sliter med er det at altfor altfor altfor mange av vekkerklokker i dag er designet til tungtsovere. Jeg er en av de som er litt rask til å våkne. Jeg sliter med at jeg får en altfor dårlig oppvåkning og misstrives sterkt, kan bli veldig sint osv. osv. Jeg trenger en oppvåkning som vekker meg på en god og naturlig måte samt at det ikke er ekstremt dyrt. Jeg får helt noia av f.eks vekkerklokka på mobilen siden den rister, vekkerklokker ellers fordi lydene skjærer i ørene på morgenen og at min mor vekker meg, for da kommer et gigantisk brøl etterfulgt av en "nanny" stemme (se video) og at hun er svært morgengretten. http://www.youtube.com/watch?v=4QSK9s6n9aU...feature=related Noen tips? Endret 6. desember 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
nercix Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lysende vekkerklokker frå (mellom anna) Phillips er anbefalt... Ganske dyrt though. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Dette gir deg en mykest mulig vekking. Aldri prøvd det. Så kanke si noe om det, har bare lyst på en selv. Finnes sikkert flere versioner, googlet bare "rem alarm clock" Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 hva med timerklokke på pcen som spiller en utvalgt låt som vekkemusikk? kan jo være noe funny eller behagelig fks Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 hva med timerklokke på pcen som spiller en utvalgt låt som vekkemusikk? kan jo være noe funny eller behagelig fks Jeg har telefon. Vet ikke om noen behagelig musikk. Men de lys greiene virket ekstremt "nice". Hvor mye ligger de sånn ca. på i forhold til pris? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 De ligger på mellom 1200 og 1500 sist jeg sjekket. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=98887 Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Om du har anledning til å ha en PC påslått så finnes det plugins til Winamp som lar deg spille sanger/playlister og gradvis øke volumet, slik at du ikke blir "sjokket" av plutselig høy lyd. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Den sangen som vekker deg kommer du til å hate for resten av livet etter et par slitsomt morgner... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Edit: Glem det, vil ikke hjelpe allikevel Endret 29. april 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Om du har anledning til å ha en PC påslått så finnes det plugins til Winamp som lar deg spille sanger/playlister og gradvis øke volumet, slik at du ikke blir "sjokket" av plutselig høy lyd. Pcen min står på rommet mitt, den lyser opp hele rommet i rødt og bråker sykt. Med mindre du vil at jeg ikke skal kunne få sove, så var det en god plan til å få en deilig oppvåkning om morgenen -.- Jeg tenkte på en av de lysklokkene, men de var jo sinnsykt dyre :S Lenke til kommentar
MVR Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skaff deg en kjæreste som vekker deg med et kyss. Det vil gi deg en fantastisk start på dagen Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skaff deg en kjæreste som vekker deg med et kyss. Det vil gi deg en fantastisk start på dagen Er ikke sånne ganske dyre? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har funnet ut at rolig pianomusikk som gradvis fades opp fra stillhet er en fin måte å vekkes på. Da skjer oppvåkningen gradvis og musikken er rolig og avslappende. Jeg bruker mobiltelefonen til dette, og jeg har ingen vibrasjons eller lysvarsling påslått, bare lyd. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har denne. Funker supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå