dreamers Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vil gjerne nedgradere fra Vista til XP på min Fujitsu Siemens Amilo SI3655. Sliter med blåskjerm under installasjon. Hva kan være problemet? Noen som har erfaring med dette? Hvor får jeg tak i drivere for XP? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vil gjerne nedgradere fra Vista til XP på min Fujitsu Siemens Amilo SI3655. Sliter med blåskjerm under installasjon. Hva kan være problemet? Noen som har erfaring med dette? Hvor får jeg tak i drivere for XP? Legg ut specsa til pc-en... Mitt førsteinntrykk var feil på cd-en... Fiska i bukta ? Lenke til kommentar
dreamers Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Nei ikke fiska i bukta. Orginal XP Pro innkjøpt for anledingen. Har prøvd orginal Vista Business 32-bit også uten hell. Vista 64-bit gikk derimot rett inn??? Vedlagt spesifikasjon. FS_AMILO_SI3655.pdf Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nei ikke fiska i bukta. Orginal XP Pro innkjøpt for anledingen.Har prøvd orginal Vista Business 32-bit også uten hell. Vista 64-bit gikk derimot rett inn??? Vedlagt spesifikasjon. Er XP-installen du har kjøpt 32 -eller 64bit ? Lenke til kommentar
dreamers Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Nei ikke fiska i bukta. Orginal XP Pro innkjøpt for anledingen.Har prøvd orginal Vista Business 32-bit også uten hell. Vista 64-bit gikk derimot rett inn??? Vedlagt spesifikasjon. Er XP-installen du har kjøpt 32 -eller 64bit ? 32-bit Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ramproblemer? :roll Riper i cden? Hardisken er gåen? Lenke til kommentar
dreamers Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Ramproblemer? :roll Riper i cden? Hardisken er gåen? Ramproblemer? Den virker fint med VHP-32bit og VB-64bit Ingen riper i cd (helt ny) Hardisken funker Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Nr.1 vet du vordan du skal installere xp? Nr.2 Drivere til nye pcer med vista er ofte ikke lett og få takk i. Nr.3 hvor mye ram har du? visst du har 4 gb..prøv og ta ut 2 gb også kjør installasjonen igjen.. Endret 28. april 2009 av GrafigS1c Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Mulig dette er helt på trynet, men mitt beste forslag er å prøve XP 64bit, ser ut som pc-en din bygger på x64 arkitektur. Men tror ikke du burde fått blåskjerm hvis det var det som var problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå