arneboe Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ok.. første gangen med bilde til bildekritikk. Var ute med kameraet og en kamerat på tur i skogen og kom over dette. Lyset og farger er fikset noe på i ettertid. Ønsker kritikk av alt egentlig. Ble ganske fornøyd selv, men er åpen for forslag til forbedringer! På forhånd takk! -Arne Chr. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Veldig fint komponert, og jeg likte fargene veldig godt. Ved første øyekast så det ut som et "wow-bilde". Jeg gleda meg virkelig til å åpne bildet full-size, men ble skuffet av uskarpheten. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvis det var skarpt før du redigerte det, bør du gå tilbake til originalen. For dette gjør litt vondt for øynene.. Veldig pent alikevel og fint lys som passer bra til motivet.. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Herlig lys i dette bildet, men det blir som andre påpeker skjemmet av uskarphet. Dette er et motiv du absolutt bør spandere en tur tilbake til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå