L O G I M A N Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har en bil her (Opel Astra som har stått som delebil). Men før den sendes på dynga vil jeg teste airbagen. Naturligvis ikke ved å sitte i bilen og smelle den. Men utløse den fra utsiden og filme det. Så hvordan vil det være mest forsvarlig å løse den ut? Sensorene sitter som regel rundt frontlyktene, er det en mulighet? Strøm tas fra en nødstarter jeg kobler på "hovedledningene fra batteri". Må tenning stå på for at det skal fungere? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Beste måte å gjøre det på er å skru av undersiden av rattstammen og finne ledningene som går til puta og koble seg inn der med med 12v og aktivere på trygg avstand. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det smeller noe grusomt. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Ja, derfor jeg har lyst til å se dette med mine egne øyne Lenke til kommentar
Waco Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hmm, hva med storslegge og rå handemakt ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Husk å poste filmen på youtube, dette vil vi se. Om du har mulighet for det kan du jo slippe bilen ned ifra 40 meter med bilen i gang. Fronten mot bakken. Bruk en kran til dette Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Nei, får nøye oss med airbag utløsning. Ingen dum ide med youtube. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Du kan jo prøve å sprenge noe, sånn som her: http://www.youtube.com/watch?v=1CzyOtuF_SA...re=channel_page Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå