killme666 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei alle som leser, Jeg har kjøpt meg Thermaltake BigWater 780e og EK supreme kjøleblokk til cpu og gpu. Har I7 920 som jeg fikk overklokket til 4 ghz. 6 gb ram og 3870x2 skjermkort. Er VELDIG fornøyd med oppsettet, men det virker litt varmt.. ligger på 55 grader cpu og gpu.. Er dette normalt? Er de noen måte og få dette litt kaldere? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Du kan jo kjøle ned ved å klokke ned. Jo mer spenning du har over CPU, jo høyere temperatur får du også. Uansett er jo ikke 55 grader skyhøyt, men det er det min ligger på full load. edit: klokke ned, ikke mer Endret 28. april 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er ikke varmt i det hele tatt. Ønsker du og klokke mer så må du nok hive ut bigwater settet og heller kjøpe noe skikkelig. Lenke til kommentar
killme666 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Det er ikke varmt i det hele tatt. Ønsker du og klokke mer så må du nok hive ut bigwater settet og heller kjøpe noe skikkelig. Har du tips til ny kjøling=?) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 55 grader på 4ghz er ikke høyt^^ Lenke til kommentar
NeptoN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nei 55 grader på 4ghz er ikke høyt. Hvis du bruker TT pumpe og radiator sammen med en EK Supreme block. Hvis du Vil kan du vell alltis kjøpe en 120 radiaror og kople på systeme http://www.microplex.no Så burke du klare å komme deg ned på 50 grader. Bare et forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå