Gjest Gutt 17 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, det som er planen Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 skaff deg nå en bruker på diskusjon.no! Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå har jeg endelig fått en bruker her Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 gratz man hehe på tide Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå har jeg endelig fått en bruker her Gratulerer. Nå kan du endre navnet på topic om du vil. Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hun skal jobbe på lørdag, tenkte jeg skulle gå der hu pleier å gå når hun går hjem. Da møter jeg plutselig på hu å jeg kan gå med hun å gjøre de siste skritt for å få henne til å bli min. Hvis hu vil da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hun skal jobbe på lørdag, tenkte jeg skulle gå der hu pleier å gå når hun går hjem. Da møter jeg plutselig på hu å jeg kan gå med hun å gjøre de siste skritt for å få henne til å bli min. Hvis hu vil da. Kan være villig til å vedde på det. Go for the kiss! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Viktig å vere sjølvsikker i slike øyblikk. Vis kva du vil, nøler du nøler ho. Ho vil visst du vil Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 YES, Håper ikke jeg har feilet helt. At hu ikke liker meg i det hele tatt, bare ha meg som venn. Men jeg tror hun liker meg. Siden jeg er den første hu møtte i virkeligheten som hu har møtt på nettet. Jeg har neste aldri kysset, men det går vel av seg selv??? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tenk positivt er viktig. Sei til deg sjølv at det her blir bra, ho vil ha deg. Ang kyssing så er det berre å prøve seg fram, unngå å stikke tunga langt bak i halsen på jenta, husk å puss tenna no but breath;) Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 YES, Håper ikke jeg har feilet helt. At hu ikke liker meg i det hele tatt, bare ha meg som venn. Men jeg tror hun liker meg. Siden jeg er den første hu møtte i virkeligheten som hu har møtt på nettet. Jeg har neste aldri kysset, men det går vel av seg selv??? Joda, hun like deg. Bare gå for kysset du så skal du nok se. Kyssingen trenger du ikke tenke for mye over. Bare gå for det, så kommer det nok til å gå av seg selv. ^^ Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Regner med å få gå med hu ttil mandag Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er ikke så sikker på om det kan bli noe mellom meg og henne. Snakket med henne i dag på nettet og hun sa at hun ikke følte det helt samme, men syns det var søtt. Men hu sa at jeg var bestevennen hennes Å jeg vile ALDRI miste hu som venn Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 SA du det til henne over msn likevel??? :O Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 ja, Jeg sa at jeg liker henne. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Etter ALLE rådene om at du ikke bør gjøre det? Huff.. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er ikke så sikker på om det kan bli noe mellom meg og henne. Snakket med henne i dag på nettet og hun sa at hun ikke følte det helt samme, men syns det var søtt. Men hu sa at jeg var bestevennen hennes Å jeg vile ALDRI miste hu som venn Jeg har fortsatt trua Hmm.. Lost case ja Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har fortsatt trua Hva er det du har tro på nå? Det virker jo kjørt. Tabbe å si at du liker henne, men tabber man lærer av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå