Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

noen råd for min 3. date

Gjest Gutt 17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun skal jobbe på lørdag, tenkte jeg skulle gå der hu pleier å gå når hun går hjem. Da møter jeg plutselig på hu å jeg kan gå med hun å gjøre de siste skritt for å få henne til å bli min. Hvis hu vil da.

Lenke til kommentar
Hun skal jobbe på lørdag, tenkte jeg skulle gå der hu pleier å gå når hun går hjem. Da møter jeg plutselig på hu å jeg kan gå med hun å gjøre de siste skritt for å få henne til å bli min. Hvis hu vil da.

Kan være villig til å vedde på det. Go for the kiss!

Lenke til kommentar

YES, Håper ikke jeg har feilet helt. At hu ikke liker meg i det hele tatt, bare ha meg som venn. Men jeg tror hun liker meg. Siden jeg er den første hu møtte i virkeligheten som hu har møtt på nettet. Jeg har neste aldri kysset, men det går vel av seg selv???

Lenke til kommentar
YES, Håper ikke jeg har feilet helt. At hu ikke liker meg i det hele tatt, bare ha meg som venn. Men jeg tror hun liker meg. Siden jeg er den første hu møtte i virkeligheten som hu har møtt på nettet. Jeg har neste aldri kysset, men det går vel av seg selv???

Joda, hun like deg. :) Bare gå for kysset du så skal du nok se. :)

Kyssingen trenger du ikke tenke for mye over. Bare gå for det, så kommer det nok til å gå av seg selv. ^^

Lenke til kommentar

Er ikke så sikker på om det kan bli noe mellom meg og henne. Snakket med henne i dag på nettet og hun sa at hun ikke følte det helt samme, men syns det var søtt. Men hu sa at jeg var bestevennen hennes :love: Å jeg vile ALDRI miste hu som venn

Lenke til kommentar
Er ikke så sikker på om det kan bli noe mellom meg og henne. Snakket med henne i dag på nettet og hun sa at hun ikke følte det helt samme, men syns det var søtt. Men hu sa at jeg var bestevennen hennes :love: Å jeg vile ALDRI miste hu som venn

Jeg har fortsatt trua

Hmm.. Lost case ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...