Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

noen råd for min 3. date

Gjest Gutt 17

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 17

Ja, da sier jeg jo selvfølgelig ja. Hvis hun spørr meg da :) Kanskje det blir myyye kyssing :D og kanskje noe annet? :thumbup: hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må vertfall ikkje begynne å fortelle kva du føler. Det er veldig mange måter å få kroppskontakt på. Det er ikkje så masse som skal til, f.eks visst du hadde vert på kinoen, og så skal ho passere deg, det er trangt, da er det naturlig å gi litt støtte når du er på date. Dumt visst ho detter, Ikkje tafsing, men litt berøring i midjehøgde f.eks. Eller du går bak ho og skal stille deg ved sia, så kan du la handla gli forsiktig langs over korsryggen. Er så mange måter, kanskje ikkje dei beste eksempla, men du skjønner vel kanskje kva eg meiner.

Sammenligne hender funker alltid bra!

kommer du så langt til at du kysser ho, og ho tilbake, så kan du med eit smil og glimt i auget sei at du liker ho veldig godt. Da har du nettopp bevist det ovenfor ho. Seier ho det samme tilbake så går du for eit lengre kyss ;) smi mens gjernet er varmt

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17

Har mye fri uka som kommer, så jeg håper jeg kan være mye med hun te uka :) Kanskje vi blir kjærester på filmkvelden :D :D

Lenke til kommentar
Skal på min 3 date med en jente jeg liker godt. Men åssen skal jeg gå fram å si at jeg liker henne? Skal jeg begynne å holde henne i handa å vise at jeg liker henne?

Trenger gode råd :new_woot:

Takk på forhånd

Du har nok tapt dama for lengst, du har ikke serriøst gått på 2 dates uten å ta henne i hånda? og si at du liker henne før dere har hatt sex eller i det minste klina er ikke akkurat det beste trikset i boka..

Men om du skal ha ett tips; vær fysisk og leken med henen.. uten og overdrive det..

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17

Skal kanskje lage en bruker ;)

Skal være hjemme hos henne, så jeg gleder meg å se åssen hu har det på rommet sitt. Også gleder jeg meg til å være på rommet hennes helt alene med hun :D

Lenke til kommentar

og når dere ser på film. Sett deg enten helt inntil henne og hold liksom rundt henne og evt holde hender også.

eller så kan du jo få henne til å "lene" seg bakover over deg så hun liksom ligger i armene dine, om du forsto det..:)

Uansett, prøv å gå litt lenger enn å holde hender også. Prøv å gi henne et lite kyss på kinnet under filmen, om på munnen blir for skummelt.=)

Lykke til på fredag=)

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17

Så er filmkvelden over. Møtte hu i 18 tiden, å når hun kom gående i regnet så falt jeg pladask. Utrolig pen var hun. Når vi kom hjem til hun så gikk på det fine rommet hennes satt vårs i sengen hennes og på film. Så på 3 fillmer. Sengen hennes var så deilig at jeg fikk lyst til å sove i den med hun :) Så det gikk fint denne kvelden og jeg syns vi kom et skritt videre. Reiste hjem igjen i 23.20 tiden. Så jeg var mange timer hos hu :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...