Gjest Gutt 17 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Skal skaffe meg jobb sånn at jeg for inn litt med penger, Å da tenkte jeg å jobbe der hu jobber. Hun vil at jegskal jobbe der Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis jeg begynner å jobbe der hu jobber, så for jeg se henne mer. Og jeg for jobbe med hun Er det lurt å jobbe der hu jobber? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Viss du har tenkt å få deg jobb for å jobbe der i lengre tid, så vil jeg si nei. Men viss du derimot har tenkt å få deg jobb for å jobbe der i en måned mens du fremdeles er sammen med damen, så sier jeg bare kos deg. Tror aldri jeg ville gått inn i en jobb der kjæresten min jobbet. Blir fort vanskelig når det er over med dere. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis jeg begynner å jobbe der hu jobber, så for jeg se henne mer. Og jeg for jobbe med hun Er det lurt å jobbe der hu jobber? Jeg har fått akkurat samme tilbud fra ei som jeg holdt på med i fjor sommer, men jeg takket nei... Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har planer om å jobbe der hu jobber. Men må se ann situvasjonen først. Er ikke helt sikker på hvor jeg havner te høsten Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 er ikke nødvendigvis så lurt hvis det plutselig ikke fungerer mellom dere, men selvfølgelig så kan det og bli nice men er jo greit å få jobbd me henne da, får mye mer oversikten når dere kan være med hverandre ^^ Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hun kan hvertfall ikke dra en, sorry må jobbe overtid i dag unnskyldning om hun treffer en annen Hvertfall en ekstra positiv side ved det. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Siden dere er såpass unge, så regner jeg med at det kun er snakk om deltidsjobb ved siden av skole? I så fall, så kjør på! Da er det ikke noe annet enn positivt at dere jobber sammen, etter som mulighetene kommer til å bli levert til deg på sølvfat. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, det er en jobb som jeg skal ha i helgene og etter skolen Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Men jeg burde avslutte denne tråden nå, siden min tredje date er over for lengt. Kommer kanskje til å lage en ny tråd når filmkvelden nærmer seg Skal fortsatt kalle meg for "Gutt 17" Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Er ikke noe poeng i det, bare forandre tittel på tråden. Bedre å holde det i en tråd enn at du lager en egen tråd for hver date Endret 11. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, kan jo det. Da må noen gjøre det for meg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, kan jo det. Da må noen gjøre det for meg Bare å ta rediger på ditt første innlegg å ta på full endring. også endrer du topic navnet Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, kan jo det. Da må noen gjøre det for meg Bare å ta rediger på ditt første innlegg å ta på full endring. også endrer du topic navnet Gjestepost, så kan ikke redigeres. En moderator ser det nok. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Gjestepost, så kan ikke redigeres. En moderator ser det nok. Ok, my bad Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 hvorfor har du ikke laget deg en bruker gutt17? Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Da blir det filmkveld neste helg Om jeg skal sove hos hu vet jeg ikke, men tror jeg skal ligge hjemme, Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvis hu spørr om jeg vil sove hos hu, så svarer jeg nok ja. Er det lurt? Første gang jeg er hos hun. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 det er lurt! ikke finn på å si nei en gang Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvis hu spørr om jeg vil sove hos hu, så svarer jeg nok ja. Er det lurt? Første gang jeg er hos hun. Selvfølgelig sier du ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå