Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

noen råd for min 3. date

Gjest Gutt 17

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 17

Skal skaffe meg jobb sånn at jeg for inn litt med penger, Å da tenkte jeg å jobbe der hu jobber. Hun vil at jegskal jobbe der :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt 17

Hvis jeg begynner å jobbe der hu jobber, så for jeg se henne mer. Og jeg for jobbe med hun :new_woot: Er det lurt å jobbe der hu jobber?

Lenke til kommentar

Viss du har tenkt å få deg jobb for å jobbe der i lengre tid, så vil jeg si nei.

Men viss du derimot har tenkt å få deg jobb for å jobbe der i en måned mens du fremdeles er sammen med damen, så sier jeg bare kos deg. Tror aldri jeg ville gått inn i en jobb der kjæresten min jobbet. Blir fort vanskelig når det er over med dere.

Lenke til kommentar
Hvis jeg begynner å jobbe der hu jobber, så for jeg se henne mer. Og jeg for jobbe med hun :new_woot: Er det lurt å jobbe der hu jobber?

Jeg har fått akkurat samme tilbud fra ei som jeg holdt på med i fjor sommer, men jeg takket nei...

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17

Har planer om å jobbe der hu jobber. Men må se ann situvasjonen først. Er ikke helt sikker på hvor jeg havner te høsten

Lenke til kommentar

Siden dere er såpass unge, så regner jeg med at det kun er snakk om deltidsjobb ved siden av skole? I så fall, så kjør på! Da er det ikke noe annet enn positivt at dere jobber sammen, etter som mulighetene kommer til å bli levert til deg på sølvfat. :)

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17

Men jeg burde avslutte denne tråden nå, siden min tredje date er over for lengt. Kommer kanskje til å lage en ny tråd når filmkvelden nærmer seg :thumbup:

Skal fortsatt kalle meg for "Gutt 17" :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...