mari-jenta Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvis du syns det er veldig skremmende å gå for et kyss, så kan du i alle fall prøve å ta hånden hennes. Vil hun holde deg i hånden, så har hun mest sannsynlig lyst til å kysse deg også. Det viktigste er at du gjør noe slik at hun føler at du vil være mer enn bare venner Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jepp, jeg vil jo bli gutten hennes Den dagen vi var på tur sa hun at hun hadde med brus, men at hu hadde glemt kopper (tror ikke hu glemte de, tok bare ikke med ) Så hun sa at vi kunne bare drikke av tuten Men vi drakk ikke av den brusen for den hadde blitt så varm. Så hu fikk cola av meg (hadde med to) Også fikk hun sjokolade av meg Hu lo veldig mye av det jeg sa hehe Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 det virker som dette kommer til å gå bra gutt 17 ønsker deg all hell og lykke Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sorry TS, men når jeg leser denne tråden skulle jeg tro dere var 12 år. Skjerpings, et kyss er ikke noe å tenke så mye på. Du må begynne å ta på henne, hun forventer det. Hun vil, du vil, bare gjør det En date eller to til uten berøring eller kyssing vil jeg tro er kroken på døra. Lykke til, filmkveld er perfekt for det første kysset. Så gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gleder meg til filmkveld Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det blir ca. 3/4 uker til filmkvelden :/ Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hvorfor så lenge? Endret 7. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hu skal jobbe de to neste helgene Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Okay, men må vel strengt tatt ikke være en helg? Husker dog ikke hele førsteposten, om hun har noen veldig tidkrevende hobbyer etc. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Finn på noe annet med henne på en hverdag? 3-4 uker er altfor lenge.. Hvis du ikke gjør noe kommer de 3-4 ukene til å virke som 3-4 mnd med venting for din del Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 På 3. date hadde jeg tenkt å ta med hun å gå lang tur i skogen. Så kanskje det skjer noe på turen Njaa.. ville droppet tur i skogen. kan gi henne angst. Hun er nok ikke trygg på deg ennå. dermed vil en tur i skogen virke merkelig på 3 date Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vi hadde vår 3. date på 1. mai. Å vi var på tur. Vi begge liker å gå tur, vi hadde det kjempe koslig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Finn på noe annet med henne på en hverdag? 3-4 uker er altfor lenge.. Hvis du ikke gjør noe kommer de 3-4 ukene til å virke som 3-4 mnd med venting for din del Enig der, men man kan jo fort ikke være like ute i hverdagene skole osv. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 De var jo på skogstur, så er ikke vits å si det ikke er lurt nå i ettertid. Hvertfall ikke når det tydligvis var hyggelig. TS, 3-4 uker er for lange ja. Se filmen en ukedag. En måned uten å treffes kan også gjøre litt skade, spesielt når dere ikke har gjort noe fysisk enda. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skal prøve å få ordnet noe, snakker mye med hun via nett. Å har lyst til å skrive til hun at jeg liker hun. Men redd jeg ødelegger mye da Lenke til kommentar
Special P Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Prøv å ikke si det over msn eller lignende... Mye bedre å si det face 2 face, da får du sett reaksjonen og kanskje gå for/få det første kysset.. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nei, nei.. Ikke si det. Hverken over MSN eller face to face. Ta heller handlingen, og gå for kysset. Det er helt tydelig at hun liker deg, og hun har sikkert sendt ut massevis av hint som du ikke har klart å plukke opp. (slapp av.. Ikke mange av oss gutta som klarer å se disse hintene ) Ved å si at du liker henne i stedet for å vise det, vil handlingen din vise at du er usikker på deg selv, og mangler ballene til å ta sjangsene og være spennende. Handlinger sier mer enn 1000 ord. Handlingen av å si hva du føler viser svakhet, mens handlingen av å gå for kysset viser selvsikkerhet og guts. Og det er attraktivt. Gå for kysset, no questions asked. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Går først for hånd holding, så kyssing Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Går først for hånd holding, så kyssing Bra du er målrettet, og vet hva som skal skje For 4 gang Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå