Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

noen råd for min 3. date

Gjest Gutt 17

Anbefalte innlegg

Hvis du syns det er veldig skremmende å gå for et kyss, så kan du i alle fall prøve å ta hånden hennes.

Vil hun holde deg i hånden, så har hun mest sannsynlig lyst til å kysse deg også.

Det viktigste er at du gjør noe slik at hun føler at du vil være mer enn bare venner :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt 17

Jepp, jeg vil jo bli gutten hennes :)

Den dagen vi var på tur sa hun at hun hadde med brus, men at hu hadde glemt kopper (tror ikke hu glemte de, tok bare ikke med :cool: ) Så hun sa at vi kunne bare drikke av tuten :) Men vi drakk ikke av den brusen for den hadde blitt så varm. Så hu fikk cola av meg (hadde med to) Også fikk hun sjokolade av meg :cool: Hu lo veldig mye av det jeg sa :) hehe

Lenke til kommentar

Sorry TS, men når jeg leser denne tråden skulle jeg tro dere var 12 år. Skjerpings, et kyss er ikke noe å tenke så mye på. Du må begynne å ta på henne, hun forventer det. Hun vil, du vil, bare gjør det :) En date eller to til uten berøring eller kyssing vil jeg tro er kroken på døra. Lykke til, filmkveld er perfekt for det første kysset. Så gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17

Vi hadde vår 3. date på 1. mai. Å vi var på tur. Vi begge liker å gå tur, vi hadde det kjempe koslig.

Lenke til kommentar
Finn på noe annet med henne på en hverdag? 3-4 uker er altfor lenge.. Hvis du ikke gjør noe kommer de 3-4 ukene til å virke som 3-4 mnd med venting for din del :p

Enig der, men man kan jo fort ikke være like ute i hverdagene skole osv.

Lenke til kommentar

De var jo på skogstur, så er ikke vits å si det ikke er lurt nå i ettertid. Hvertfall ikke når det tydligvis var hyggelig. TS, 3-4 uker er for lange ja. Se filmen en ukedag. En måned uten å treffes kan også gjøre litt skade, spesielt når dere ikke har gjort noe fysisk enda.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17

Skal prøve å få ordnet noe, snakker mye med hun via nett. Å har lyst til å skrive til hun at jeg liker hun. Men redd jeg ødelegger mye da

Lenke til kommentar

Nei, nei.. Ikke si det. Hverken over MSN eller face to face.

Ta heller handlingen, og gå for kysset.

Det er helt tydelig at hun liker deg, og hun har sikkert sendt ut massevis av hint som du ikke har klart å plukke opp. (slapp av.. Ikke mange av oss gutta som klarer å se disse hintene ;) )

Ved å si at du liker henne i stedet for å vise det, vil handlingen din vise at du er usikker på deg selv, og mangler ballene til å ta sjangsene og være spennende.

Handlinger sier mer enn 1000 ord. Handlingen av å si hva du føler viser svakhet, mens handlingen av å gå for kysset viser selvsikkerhet og guts. Og det er attraktivt. :)

Gå for kysset, no questions asked.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...