Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

noen råd for min 3. date

Gjest Gutt 17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi skal se skrekkfilm

Hvorfor det? :I

Se på Garden State, (eller The Notebook.)

The Notebook anbefales :thumbup: Utrolig bra film å se på med jenter :)

Får håpe den er skummel da, så kan du sitte og holde rundt henne. :)

Lenke til kommentar
Gjest dategutt

Bah, blir nervøs bare av å lese i denne tråden. Møtte ei jente for noen dager siden, vi rotet kraftig bare noen timer etter vi møttes(var i festelig lag, så det kan ha noe med saken å gjøre). Fikk nummeret hennes å hun poengterte flere ganger iløpet av kvelden at jeg måtte ta kontakt.

Dagen etterpå gjorde jeg det, vi har sendt meldinger til hverandre hver dag siden vi først møttes.

Dagen etterpå møttes vi kort(jeg var på en tilstelning og hun kom innom en snartur, men måtte dra ganske raskt grunnet personlige ting). Så dagen etter dette igjen, så ble vi enige om å gå en tur, vi var ute i to timer og vi pratet å hadde det hyggelig hele kvelden, jeg fulgte henne hjem og når hun tok farvell så ble hun bare stående der å se på meg med et litt lurt smil, som den idioten jeg er ble jeg bare stående å tulle masse mens jeg så tilbake på henne, sånn sto vi da noen minutter før jeg endelig tok til motet å ga henne en klem, hun smilte, takket for kvelden å gikk inn.

I ettertid har vi pratet en del over msn og meldinger, men vi har ikke kommet fram til noe avtale om vi skal møtes igjen. Jeg tror hun synes jeg her allright, for hun tar ofte insjativ til å starte en samtale(gjør det selv og).

Men så kommer det store problemet, når jeg nå møter henne for 3 gang, vist vi teller med aller første gang vi møttes, den korte seansen dagen derpå og turen, hva skal jeg gjøre? Er det for tidlig å snike til seg et kyss? Hvordan skal jeg vise at jeg er interresert i mer enn bare et vennskap?

Lenke til kommentar
Men så kommer det store problemet, når jeg nå møter henne for 3 gang, vist vi teller med aller første gang vi møttes, den korte seansen dagen derpå og turen, hva skal jeg gjøre? Er det for tidlig å snike til seg et kyss? Hvordan skal jeg vise at jeg er interresert i mer enn bare et vennskap?

Nei, du er faktisk for sent ute med å ta kysset.. Hun sto der og bare så på deg, og jeg er rimelig sikker på at hun sto der og bare ventet på at du skulle ta sjangsen og gå for kysset..

Og eneste måten å vise at du vil ha mer enn et vennskap det er å ta sjangsene. Ta på henne, kos med henne, kyss henne! Og gjør det nå, før hun tror du ikke er intressert og du ender opp i venne-sonen hennes.

Ta sjangsen! Du kommer ikke til å angre, for hun er helt klart intressert. :)

Lenke til kommentar

Kjenner meg mye igjen i hvordan jeg følte det en gang.. spesiellt med nølingen før jeg turde gi en klem. Måten jeg fikk connected skikkelig var ved å være på kino, og bli borti hånden hennes forsiktig, og mer etterhvert. Gikk veldig greit, siden begge var interesserte og delaktige, og det virker jo veldig som er tilfelle for deg og. Var nervepirrende nok også. :p

Jeg hadde aldri klart å snike meg til et kyss. Alt for nervøs for det. :p Men vet at det ville gått også, av hva jeg ble fortalt etterpå, ved gjennomgang av følelser. Kan ikke si om det vil gå/ikke gå for din del da.

Lenke til kommentar
Gjest dategutt

Takker for svar. Er vanskelig det her, for er ikke noe spesielt flink med damer, tenkte på å kysse henne, men klarte det ikke, er redd for å bli sett på som litt for brå. Men når jeg tenker over det, så enten så går det kysset greit og vist ikke så er jo ikke det verdens undergang. Men er så redd for å blowe hele greia.

Lenke til kommentar

Det er større sjangse for å miste henne hvis du ikke gjør noe, enn hvis du gjør noe. Eneste som er 100% sikkert er at det skjer nada-niks hvis du ikke gjør noe.. Tegnene er der.. Hun liker deg! Gå for kysset neste stå-stille-og-se-på-hverandre-situasjon.

For da står hun garantert og tenker på hvorfor du ikke kysser henne..

Lenke til kommentar
Gjest dategutt

Som det har blitt foreslått her av Smurstafa så skal jeg gå for et kyss neste gang det passer seg. Håper på det beste :)

Lenke til kommentar
Ja, Kanskje jeg kysser neste gang vi møtes :) (På filmkvelden)

Du må nesten det. Hun VIL ha et kyss, uten tvil. Trenger ikke gå bananas med tunge, bare gi henne et lett kyss på leppene. Og smil til henne. Om det føles naturlig vil flere kyss komme på løpende bånd ;)

Og skrekkfilm var et ypperilig valg. Er jo en klassiker. Jenta blir redd og gutt holder rundt henne. Blir nok en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17

Dato for filmkveld er ikke bestemt ennå, men håper det blir nå til helgen. Blir spennende å se åssen hun har det hos seg :) Jeg kommer til å grue meg litt, siden jeg skal ta et skritt videre, for å si det sånn :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...