Rescue me Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Berøringer er ekstremt viktig! Må starte med det med en gang, ikke på 4. daten . Plutselig ender det opp med at hun tror du er homofil, og det vil du vel ikke? Hva har homofil med berøringer å gjøre? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Berøringer er ekstremt viktig! Må starte med det med en gang, ikke på 4. daten . Plutselig ender det opp med at hun tror du er homofil, og det vil du vel ikke? Hva har homofil med berøringer å gjøre? Hvis man er med en jente 3-4 ganger og hun viser at hun liker deg, klart og tydelig. Og du ikke tar iniativ til noe. Hmm ja, men det var dårlig forklart, enig i det Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Berøringer er ekstremt viktig! Må starte med det med en gang, ikke på 4. daten . Plutselig ender det opp med at hun tror du er homofil, og det vil du vel ikke? Hva har homofil med berøringer å gjøre? Hvis man er med en jente 3-4 ganger og hun viser at hun liker deg, klart og tydelig. Og du ikke tar iniativ til noe. Hmm ja, men det var dårlig forklart, enig i det Vil nok ikke si at man blir stemplet som homofil, heller venn . Var dårlig forklart ja . Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vil nok ikke si at man blir stemplet som homofil, heller venn . Var dårlig forklart ja . Ja, var dårlig. Prøvd som en "morsomet" fra min side, siden trådstarter var redd for håndholding osv. Men slo vist ikke helt ann Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Homo er jeg ikke, å det vet hun. Jeg må bare skjerpe meg noe jævlig! Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Alle spør meg om vi har kyssa osv. Så jeg må bare komme i gang ass! FORT SOM F! Neste gang vi treffes så må det skje. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Alle spør meg om vi har kyssa osv. Så jeg må bare komme i gang ass! FORT SOM F! Neste gang vi treffes så må det skje. Ignorer de du kjenner som maser, bruk den tia DU trenger. Men enig at du burde komme igang neste gang Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nå har vi planlagt en filmkveld. Har ikke bestemt ennå når det blir. Men blir hos meg eller hun Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Da blir det filmkveld hjemme hos hun. Hun har eget rom så vi for være alene SÅ DA SER JEG MULIGHETENE Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvorfor er det ikke lett? Hva sliter du med? Trenger vel ikke å slite med noe vel. Jeg syntes heller ikke det var lett på 3. date, men det er fordi jeg alltid har vært sjenert. Trenger ikke å være noe galt utover det. Berøringer er ekstremt viktig! Må starte med det med en gang, ikke på 4. daten . Ikke nødvendigvis. Om min kjære hadde begynt med berøringer på første date, så hadde jeg blitt særdeles skeptisk. Her skulle det tre dater til før vi fikk vårt første ordentlige kyss. Det er jeg veldig glad for, for det var akkurat passe tidspunkt å gjøre det. Ikke stress, ting skjer før man vet ordet av det. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nå har vi planlagt en filmkveld. Har ikke bestemt ennå når det blir. Men blir hos meg eller hun Hva slags film? Filmkveld hmm, ja da legger hun opp til det. Håper det er en vakker kjærlighets film, da de i filmen kysser, da kysser dere og Nok en gang, lykke til Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvorfor er det ikke lett? Hva sliter du med? Trenger vel ikke å slite med noe vel. Jeg syntes heller ikke det var lett på 3. date, men det er fordi jeg alltid har vært sjenert. Trenger ikke å være noe galt utover det. ...og da slet du jo selv med at du var sjenert, så du motsier deg selv litt her Berøringer er ekstremt viktig! Må starte med det med en gang, ikke på 4. daten . Ikke nødvendigvis. Om min kjære hadde begynt med berøringer på første date, så hadde jeg blitt særdeles skeptisk. Her skulle det tre dater til før vi fikk vårt første ordentlige kyss. Det er jeg veldig glad for, for det var akkurat passe tidspunkt å gjøre det. Ikke stress, ting skjer før man vet ordet av det. Lykke til videre! Nå er det snakk om naturlig berøring basert på hvor langt dere har kommet i "forholdet", ikke at fyren tar hånda di uten videre eller begynner å ta på deg.. (Og det du sier med at det var passe tidspunkt med å ta kysset på tredje date passer jo ganske bra inn med det folk har sagt tidligere i tråden) Uansett, vi er alle forskjellige så alt er jo individuelt Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) ...og da slet du jo selv med at du var sjenert, så du motsier deg selv litt her Nei, jeg ser ikke på det som å slite med noe. Om jeg hadde slitt med det, så hadde det også gått utover mitt dagligliv, noe det ikke gjør. Jeg er kanskje tilbakeholden og sjenert, men det holder meg ikke borte fra å f. eks kunne stå foran 500 mennesker å holde en tale om jeg absolutt må. eller evetuelt da møte min kjære på date, slik jeg gjorde en gang i tiden. Man kan fint være sjenert og ikke slite. Nå er det snakk om naturlig berøring basert på hvor langt dere har kommet i "forholdet", ikke at fyren tar hånda di uten videre eller begynner å ta på deg.. (Og det du sier med at det var passe tidspunkt med å ta kysset på tredje date passer jo ganske bra inn med det folk har sagt tidligere i tråden) Uansett, vi er alle forskjellige så alt er jo individuelt Du skrev at berøring bør skje med en gang, men her motsier du deg vel egentlig selv, om man må ta hensyn til hvor man har kommet i "forholdet". Om de ikke har et så intimt forhold enda, så er det vel heller ikke naturlig å ta hverandre i hånda enda heller? Ja, man er forskjellige, var vel det som var mitt poeng også. Endret 2. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Du skjønner poenget mitt? Det er bare en talemåte, og det er mulig du tar ordet litt mer seriøst enn hva jeg gjør Nei, det gjør jeg ikke. Berøring bør skje så fort som mulig, men i en annen grad enn i berøring på tredje date. Og har du ikke begynt før, så kan du ikke hoppe direkte til slutten.. Endret 2. mai 2009 av LOOM Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Du skjønner poenget mitt? Det er bare en talemåte, og det er mulig du tar ordet litt mer seriøst enn hva jeg gjør Nei, det gjør jeg ikke. Berøring bør skje så fort som mulig, men i en annen grad enn i berøring på tredje date. Og har du ikke begynt før, så kan du ikke hoppe direkte til slutten.. Antar det, men jeg synes det ble litt snodig formulert, ja. Og vel, jeg forstår at du ikke mener berøring som i 3. date, men berøring for meg overhodet (foruten at vi skumpet borti hverandre ved uhell) før det ble fullstendig feil. Så vi er alle forskjellige, det du mener er best, passer ikke for alle. Jeg mener han bør heller se det an og tilpasse det jenta. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vi skal se skrekkfilm Hvorfor det? :I Se på Garden State, (eller The Notebook.) Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Om man liker skrekkfilm, så kan jo det være kult. Ikke alle jenter liker f. eks Notebook. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg begynner å bli veldig forelsket i denne jenta. Var skeptisk i begynnelsen, men nå har jeg blitt forelsket Når vi skal ha filmkveld så SKAL jeg sitte ved siden av hun og begynne å holde hun i hånden Håper hun vil det samme. Håper på få ordnet en filmkveld neste helg. Gleder meg til filmkveld, skal være hos hun og har aldri vært hjemme hos hun. Så gleder meg noe sykt! Vi skal være helt alene. Å da er det jo muligheter. Hun ville selv at vi skulle være alene. Å jeg sa til henne at jeg ville være alene med henne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå