Pilkern Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hehe jepp det var det! Ja kjenner meg igjen der, er ganske beskjeden og er ikke verdensmester med damene selv, men hvis du ikke prøver kommer du heller ingensteder! Prøv å vær avslappet og smil, gjerne virk selvsikker. Få øyekontakt og smil. Gi henne din oppmerksomhet, det er like effektivt og være interessert i det hun sier som og prøve selv å virke interessant. Le når hun prøver å være morsom, hør på det hun har å si. Å være en god lytter er også veldig viktig. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Takk for mange gode råd, de hjelper meg påvei Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvis det er en 3. Date må det jo bety at jenta er interessert/ har følelser for deg? Lykke til Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 What Nopros said btw Nopros, Mr. Mackey er konge! Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja, håper virkelig hun er interessert/har følelser for meg Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det høres ut som en god ide å ta en tur til i skogen siden dere begge er fan av det. Når dere er ute å går, kan du lekent dytte henne inn i ting (for all del ikke så hun skader seg) og si at hun er klønete og le av hun. Husk å gjør det tydelig at du tuller, og ikke gjør det så mye at det blir kjedelig eller ubehagelig. Smil, smil og smil igjen. Se hun i øynene (så mye du får til, og når det passer seg). Smil en gang til. Gi hun inntrykk av at du nyter tiden med henne. Ikke si det, vis det. Ikke på en lame og needy måte, men på en 'jeg er awesome, spiser kvikklunsj og kongler, går på tur i skogen og er selvsikker'-måte. Når det forhåpentligvis begynner å mørkne (og hvis ting ikke har skjedd av seg selv) kan du kjøre på med denne: "Du? Skogen kan være ganske skummel når det mørkner, så kanskje du skal holde meg i hånden." Pass på at du mener det, og at det er lekent. Responsen du får på det vil si ganske mye om hvordan ting er mellom dere. Hvis hun nøler og ikke gjør det med en gang, kan du ta det opp når det blir enda litt mørkere. Ta på gode sko, og ikke glem lommelykt. Lykke til! V. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Takker, Gleder meg til å se henne igjen Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kan hende hun forventet at vi skulle holde hender og kanskje kysse litt når vi var på kino forrige gang. Kan hende hun blei litt skuffa siden det ikke skjedde, men hun vil fortsatt møte meg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Bare lat som ingenting og ta hånden hennes mens dere går og trasker Jeg er 100% sikker på at denne jenta liker deg, ut ifra det du har skrevet da. Har selvfølgelig ikke møtt hun, så kan ikke være helt sikker. Men alt du har skrevet tyder på det Nok en gang lykke til What Nopros said btw Nopros, Mr. Mackey er konge! Roger that Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det gikk bra på turen i dag. pratet veldig mye, å hu lo mye av det jeg sa Men blei ikke noe håndholding. Men jeg lurer på om jeg skal fortelle henne hva jeg føler over nett. LURT? Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Nei. Begynn med håndholding du. (Og nå lurer jeg på hva i alle dager du holder på med som ikke har har gjort det allerede på tredje date?) ...når du ikke engang har begynt å vise tegn på at du liker henne mer enn en venn, så kan du ikke begynne å fortelle henne hva du føler sånn uten videre. Du kan ende opp med å skremme henne bort fordi hun ikke ser på deg på samme måte (nettopp fordi du ikke har begynt å ta iniativ til noe mer, fysisk, enda..). Endret 1. mai 2009 av LOOM Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg må også ta med at hun ville at jeg skulle jobbe der hun jobber Ja, det var 3. date Men det er ikke lett ass! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvorfor er det ikke lett? Hva sliter du med? Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Redd for å drite meg ut, er helt ny i dette her. Neste gang skal jeg ha filmkveld hjemme hos meg. Da skal det skje! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Men har du fått ny date allerede så er det jo heller ikke for sent. Kjør på, og lykke til (keyword for neste date: berøring) Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har ikke spurt henne ennå. Men vi hadde det veldig koslig i dag og jeg vet hun vil møte meg igjen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Berøringer er ekstremt viktig! Må starte med det med en gang, ikke på 4. daten . Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Berøringer er ekstremt viktig! Må starte med det med en gang, ikke på 4. daten . Plutselig ender det opp med at hun tror du er homofil, og det vil du vel ikke? Sett deg et mål, neste gang jeg er sammen med hun skal jeg kysse med hun. Hvis du syns det blir for kraftig, kan du ha Håndholding som mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå