Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

noen råd for min 3. date


Gjest Gutt 17

Anbefalte innlegg

:|

 

Etter alle rådene mot å fortelle det til henne med ord, så gjorde du det alikevel? Og atpåtil på MSN? :/ Var synd at det endte slik, men nå har du fått oppleve hva som skjer i hvert fall.

 

Det som skjer når man forteller til ei jente hva man føler med ord før man er i gang med forholdet er:

- Man tar bort ALL spenning. Jenter trenger spenningen med å føle seg usikker på hva du egentlig vil, den seksuelle spenningen, spenningen som oppstår når du tar på henne og hun lurer på om det var tilfeldig eller bevisst.. ALL denne spenningen blir fjernet kun ved de få ordene du sier til henne.

- Du legger all press på henne om å gi deg et svar. Hun føler seg presset til å svare med en gang, og hvis det er bittelitt tvil i hennes hjerte (som det er i 90% av alle nye forhold) tar hun sikre veien ut, og plasserer deg pent i vennesonen. Det er en enkel selvforsvar-mekanisme som finnes i de fleste mennesker.

- Du fremstiller deg selv som en som er så usikker på seg selv at han ikke tør å handle på følelsene sine. Og det er for så vidt akkurat det som har skjedd. Du hører "hei, jeg syns du er en kjempejente som jeg vil bli bedre kjent med. Jeg liker deg kjempe godt, mer enn en venn" mens handlingen din får henne til å høre "hei, jeg er så usikker på meg selv at jeg ikke tør å ta sjangser. Så jeg legger alle kort på bordet, så du får all makten og kan gjøre hva du vil." Du gir henne manndommen din og underkaster deg henne rett og slett. Og naturligvis er det ikke noe som er mindre attraktivt for en jente enn en usikker ikke-mann som ikke har kontrollen. (joa 2% av jentene der ute liker sånne og)

 

Neste gang! Vær mannen, og ta sjangsene. Gå for kysset, og vis at du er den selvsikre spennende fyren som du er!

 

Godt du er 17 og dette mest sansynlig ikke var en av jentene i ditt liv. :)

 

Edit: hvis det kommer noen jenter inn her nå og sier "Næmmen Smurstafa, hva er det du sier? Alle jenter liker da en gutt som er in touch with his feelings og klarer å forme ord ut av det" så ikke hør på dem :p Av erfaring er dette noe jenter TROR de vil ha, men i 98% av tilfellene ikke vil ha.

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:|

 

Etter alle rådene mot å fortelle det til henne med ord, så gjorde du det alikevel? Og atpåtil på MSN? :/ Var synd at det endte slik, men nå har du fått oppleve hva som skjer i hvert fall.

 

Det som skjer når man forteller til ei jente hva man føler med ord før man er i gang med forholdet er:

- Man tar bort ALL spenning. Jenter trenger spenningen med å føle seg usikker på hva du egentlig vil, den seksuelle spenningen, spenningen som oppstår når du tar på henne og hun lurer på om det var tilfeldig eller bevisst.. ALL denne spenningen blir fjernet kun ved de få ordene du sier til henne.

- Du legger all press på henne om å gi deg et svar. Hun føler seg presset til å svare med en gang, og hvis det er bittelitt tvil i hennes hjerte (som det er i 90% av alle nye forhold) tar hun sikre veien ut, og plasserer deg pent i vennesonen. Det er en enkel selvforsvar-mekanisme som finnes i de fleste mennesker.

- Du fremstiller deg selv som en som er så usikker på seg selv at han ikke tør å handle på følelsene sine. Og det er for så vidt akkurat det som har skjedd. Du hører "hei, jeg syns du er en kjempejente som jeg vil bli bedre kjent med. Jeg liker deg kjempe godt, mer enn en venn" mens handlingen din får henne til å høre "hei, jeg er så usikker på meg selv at jeg ikke tør å ta sjangser. Så jeg legger alle kort på bordet, så du får all makten og kan gjøre hva du vil." Du gir henne manndommen din og underkaster deg henne rett og slett. Og naturligvis er det ikke noe som er mindre attraktivt for en jente enn en usikker ikke-mann som ikke har kontrollen. (joa 2% av jentene der ute liker sånne og)

 

Neste gang! Vær mannen, og ta sjangsene. Gå for kysset, og vis at du er den selvsikre spennende fyren som du er!

 

Godt du er 17 og dette mest sansynlig ikke var en av jentene i ditt liv. :)

 

Edit: hvis det kommer noen jenter inn her nå og sier "Næmmen Smurstafa, hva er det du sier? Alle jenter liker da en gutt som er in touch with his feelings og klarer å forme ord ut av det" så ikke hør på dem :p Av erfaring er dette noe jenter TROR de vil ha, men i 98% av tilfellene ikke vil ha.

 

WORDS!!!

 

--

 

hadde hun bodd 6 timer unna deg! hadde det kanskje vært greit å sagt det på msn. men, når du ser henne så mye som du gjør, kunne du like godt sagt det i RL

Lenke til kommentar
Møtte hu i dag, og hun var like blid og grei som hun alltid har vært ;)

Hva sa jeg? Jeg sa KYSS hun neste gang du ser hu! Dette kommer ikke til å gå så lenge du ikke tørr å satse.

 

Nå ville det vært ren idioti å kysse henne. Han må trolig bare innse at dette slaget er tapt og komme seg videre.

Lenke til kommentar

oi bad du er i situasjonen jeg har var i for noen måneder siden, kom deg til helvete ut av situasjonen! det var helt sinnsykt jævlig! du tenker på hun men hun tenker ikke noe mer på deg enn som venn, og da kommer du i "friend zone" :( altså det ender most likely i tårer for deg :/ ja det virker som det er ondt sagt av meg men believe me, jeg angrer så jævlig på at jeg trodde det var noe selv om hun selv sa vi bare var gode venner! er så fort gjort å komme i en slik situasjon, bare på grunn av noen små ting så kan man havne i den :( jeg maste for mye, du kan ha avventet situasjonen for lenge. jeg var heldig jeg endelig tok motet til å si hva jeg følte til henne og så endte det opp i en jævlig krangel. Uka etterpå treffer jeg den fantastiske jenta fordi jeg hadde kommet over henne :) takk gud for det, hun er fantastisk og håper jeg greier å fikse denne situasjonen mye bedre enn den forrige :) (eksamen og sykdom har ført til at jeg ikke har fått vært med henne på 2 uker :( ) men det fine med å ha en slik god veninne er at hun vil alltid ha med seg andre veninner og du får god kontakt med det andre kjønn :) men åpne øynene for andre jenter, hun har allerede sagt at dere er bare venner og da vil jeg ikke satse på falske forhåpninger!

Lenke til kommentar
Kan hende vi blir sammen i nærmeste fremtid. Men jeg har ihvatfall fått meg en god venn. En sånn venn som jeg vil ha :) Hu røyker ikke og drekker ikke, det er sånne venner jeg har :D

 

Nei, dere vil ikke bli sammen i nærmeste fremtid, om hun ikke er en karakter i en romantisk komedie. Greit om du vil ha en sånn venn, men du er ikke nærmere å få henne som kjæreste ved å bruke smilies.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Når du er å sykler må du bare kjøre "åå... kom her litt.." og kysse løs. si til henne at du føler det er riktig og at du håper hun føler det samme. da blir hun" presset" =)

Lenke til kommentar
Så på 3 fillmer.

:no:

 

Gutt17, grow some balls! Det er det eneste tipset du virkelig trenger å høre, så jeg skriver det igjen:

 

GROW SOME BALLS!

 

Gi meg en god grunn til at jenta skal tjene på å ha deg som en kjæreste istedenfor en venn? Pesonligheten din får hun uansett. Så hva med det fysiske? Du tør jo ikke engang å beføle eller kysse hun...

 

Det du skal gjøre nå er å kjenne på ballene dine. Finner du dem så ringer du hun, møter hun, drar hun hardt inntil deg, stirrer hun dypt i øynene, sier "jeg er ikke kjæresten din.... *pause* Men jeg er heller ikke den homofile shoppingvennen din" og kysser hun.

 

Du kommer helt sikkert til å feile. Men den opplevelsen av å prøve og feile med dette er verdt mye mer for livet ditt enn å bli hengende rundt i vennskapet deres.

 

Hvis du ikke gjør noe noe nå kommer dere til å få et ubalansert vennskap. Du blir hengende etter hun med drømmen om at hun til slutt vil finne tilbake til deg. Du blir en jævla orbiter som vil prøve å cockblocke alle hennes mulige partnere. Du vil ødelegge for henne.

 

Du er bare 17 år så ikke se på jenta som et stort tap, men heller en mulig gevinst. Taper du hun nå, kan du heller prøve igjen senere. For all del ikke bli værende i din nåværende taper-situasjon.

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg gidder å skrive det her, da jeg vet at det er 0% sjanse for at du i det hele tatt tør å ta et eneste lite steg den riktige veien. Men forhåpentligvis lærer du en vakker dag og kan se tilbake på denne hendelsen som latterlig.

 

(Synes du dette er hardt? I så fall, i'm not sorry! Du trenger å høre det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...