Gjest Gutt 17 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Skal på min 3 date med en jente jeg liker godt. Men åssen skal jeg gå fram å si at jeg liker henne? Skal jeg begynne å holde henne i handa å vise at jeg liker henne? Trenger gode råd Takk på forhånd Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hva gjorde dere på de to første datene da? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Drar du på date vil jeg anbefale å bare la det gå sin gang. Du blir pretty much bare kasta inn i hele scenarioet og det er ikke vanskelig å finne ut hva du skal si og når du skal dra i de forskjellige spakene. Ihvertfall ikke etter 3. date. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 På første date gikk vi en lang tur å snakka mye. På date nr 2 så var vi på kino Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 ...og hva hadde dere i tankene å gjøre på 3. date? Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Men det var hu som ville ha med meg på kino den gangen. Er det bra tegn på at hun vil noe annet enn vennskap? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 På første date gikk vi en lang tur å snakka mye. På date nr 2 så var vi på kino Ble det noe kosing da? Kyssing etc? Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nei, blei ikke noe kyssing. Er litt bekjeden av meg, så det er ikke lett. Men håper det blir det snart Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Når du feks er på kino med en jente er det helt genialt å feks kile hånden hennes. Bortimot alle jenter digger det. Du må tørre å ta på henne, for det er nok du som må ta insj til første kyss. For å safe holder du rundt henne, og kysser henne på kinnet. Så trekker du bare hodet litt tillbake, så ser du om hun snur seg mot deg. Se på henne et sek eller to så lener du deg inn for kysset. Du ser fort om hun er keen på et kyss i denne situasjonen. Lenke til kommentar
Gjest gutt 17 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 På 3. date hadde jeg tenkt å ta med hun å gå lang tur i skogen. Så kanskje det skjer noe på turen Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vet ikke om en tur i skogen er det beste hvis du vil få hele seansen til å bli litt nærgående. Skal ikke prøve en filmkveld hjemme hos deg da? Fungerer alltid! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Uansett hva dere ender opp med å gjøre, så må du skape kroppskontakt. Dere er på tredje daten, og det er ikke lenge til hun begynner å tenke "Hvorfor tar han ikke på meg? Hvorfor tar han ikke hånden min? Liker han meg ikke?" Alt fra "tilfeldige" berøringer til bevisste berøringer som oser av interesse og intensjoner. Eks holder rundt henne, ta hu inn i armkroken din når dere ser film, etc. Ting skjer ikke av seg selv, og det er faktisk du som gutt som skal ta initiativet. (ja, jeg veit. Det er teit at det skal være sånn, men sånn er det bare) Du skal ta intiativet til berøringer, og ikke minst det første kysset. Ta sjangser, så går resten av seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Takk for gode råd Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 På min 3.date som jeg hadde i går, var hun hjemme hos meg og vi så en film. I starten satt vi bare med hendene i fanget, men så etterhvert kom vi litt og litt nærmere hverandre. Så la hun hånda si på den lille sofaplassen som var igjen mellom oss. Jeg er og ganske beskjeden av meg, men etter og ha fucket opp to tidligere potensielle forhold med og ikke tørre og ta initiativ tenkte jeg "Faen heller, nå må jeg gjøre no!" og tok tak i hånda hennes. Det slo veldig positivt ut, for litt etterpå la hun hodet på skulderen min og det var en veldig koselig og vellykket kveld. Så bruk kroppsspråket ditt og vis at du liker henne, se også etter tegn fra henne. Jeg følte det at hvis jeg ikke gjorde noe da kunne det bli for sent og at hun kunne fått en følelse av at jeg ikke likte hene. Kunne kanskje prøvd meg på et kyss også, men det får vente til hun kommer igjen på fredag, kanskje litt sent og gjøre det på fjerde date (?), ikke vet jeg, men jeg har iallefall følelsen av at det går riktig vei med henne og meg iallefall. Håper dette var litt til hjelp da, og ikke bare kjedelig lesning Lykke til (= Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg skal også møte hu på fredag. Hadde tenkt å gå en laaaang tur. siden vi begge liker det. Filmkveld hjemme hos meg denne dagen er uaktuelt siden jeg skal noe annet på kvelden. Men noen forslag for andre ting jeg kan gjøre enn å dra på tur`? Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Burde finne på noe så dere kan få litt kroppskontakt, hvis dere skal gå en tur f.eks kan du jo prøve å se om hun er interessert i å holde hender mens dere går? Små bevegelser, kroppskontakt osv kan være utrolig effektive, da finner du jo ut om hun er interessert, som utifra det du skriver virker det som hun er. Ellers ta henne med på noe du er god til så du får vist deg litt fram, bowling eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Så du mener at utifra det jeg har skrivd så virker det som hun er interisert? Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nja litt iallefall, var jo hun som ba deg med på kino. Og at dere pratet mye er vel et tegn på at dere har kjemi, enda bedre hvis du fikk flørtet litt og? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Skal på min 3 date med en jente jeg liker godt. Men åssen skal jeg gå fram å si at jeg liker henne? Skal jeg begynne å holde henne i handa å vise at jeg liker henne? Trenger gode råd Takk på forhånd holde i handa kysse klemme er alltid lov og hu får bare vite kor mye du like hu, kjør på... når du føler tiden passer kan du begynne å beføle henne... fleste har ikke noe imot det, blir di litt skremt si di ifra og du gjør som enkelt å stopper Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja, det var jo hu som ville ha med meg på kino Flørting er jeg ikke god på. Men skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå