Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er det trang forhud jeg har?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et spørsmål som jeg har lurt på lenge nå. Og det er om jeg har trang forhud.

Jeg klarer å dra forhuden like over penishodet men ikke noe mye lenger enn det, siden "strengen" holder igjen forhuden, Når jeg har dratt forhuden over hodet, "legger huden seg som en ring under penishodet, hvis der forstår hva jeg mener :dontgetit:.

Så da er mitt store spørsmål, er dette normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, dette er normalt.

Med litt ekstra strekking hver gang, blir det mindre ubehag når du trekker forhuden helt ned.

Ble litt lettet nå. Men er litt urolig for at samleie skal gjøre vondt pga dette, evt. at strengen ryker. Den lille erfaringer jeg har fra før har vært i fylla og med kondom. Har vært litt pga usikkerhet for dette at jeg ikke klart å fått til et ordentlig forhold.

Lenke til kommentar

Er i feil forum ja. Seksualitet handler om legning og hva du liker i senga osv mens helse er ting du eventuelt måtte ha problemer med osv med kroppen.

On topic: Høres rett og slett ut som om du bare bør følge rådet til lundefugl over her ja.

Endret av Thyristor
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt19_*

Du har nok for kort streng/frenulum. Det du beskriver er akkurat slik jeg har det, og da tror jeg det er like greit å gå til legen. Jeg har hvertfall vært hos lege, og jeg skal fikse det snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...