Trond. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hei, jeg har en tv som jeg tenkte å selge for å få tak i en full HD tv. Jeg kjøpte denne tv-en fordi den var billig og jeg trudde at det var full HD jeg visste ikke forskjellen mellom HD og HD-ready. Jeg trudde at HD-ready = HD eller noe sånt men det dropper vi. Kjøpte tv-en hos komplett og den er der enda bare ikke til salg. Har en lenke her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341720 Den er veldig pent brukt. Har rengjort den fra støv og har foreløpig ikke hatt noen uhell med den. Har brukt den for det meste til spilling. Tar gjerne imot råd om hvordan jeg burde selge den også, vil helst unngå dyre frakt Endret 27. april 2009 av minipilsen Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er da normalt at kjøper betaler frakt hvis den må sendes noen steder? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Den beste salgskanalen i Norge er som kjent finn.no så du får prøve å legge den ut for salg der. En annen ting er nok at du vil bli sikkert veldig skuffet over hva du klarer å få igjen for en brukt 32 billigtv i disse dager og at det høyst mulig lønner seg å beholde den da bruksverdien vil være langt høyere... Endret 28. april 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jada-jada har et poeng. Putt den på dass eller noe. Alltid kjekt med en ekstra TV. Forøvrig skal det godt gjøres å se noen som helst forskjell på 720p og 1080p. Lenke til kommentar
Trond. Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Hørtes bra ut. Skal prøver finn.no takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå