Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Man møter jenter eller folk på fester eller andre sosiale hendelser. Personene er hyggelige, du prater ikke alt for mye. Man har lyst å huske de til neste fest. Da passer det fint å legge de til på Facebook og Nettby, men hvordan tolkes det om man legger de til på MSN? Er det for mye? Hvordan vil du tolke det at noen legger deg til på MSN som du bare snakket litt med på en fest, men likte? Kanskje er det bedre å vente til neste fest før man tar steget til MSN? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kommer jo veldig mye ann på hvor mye kontakt dere fikk på første festen. Hvis dere hadde en kjapp samtale så tror det er best å bare legge dem til på face, og så hvis dere får litt bedre kontakt ved en senere anledning, kan du legge dem til på MSN. Lenke til kommentar
thebull Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 folk overanelysereer dette greiene! legg henne til på msn du. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er da ikke skummelt å adde de på msn, eventuellt kan du bare legge til jenta på facebook & sende en mld med msn adressen din og be hun adde deg om hun har lysst. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 slike avgjørelser om å legge til folk på msn må du være forsiktig med.. de kan forandre livet ditt drastisk! hvor får du msn-adressen fra om du bare snakker med de på fest btw? ligger de ute på facer'n/nettby? Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvis du ikke har en grunn til å legge hun til, ikke gjør det. At hun er deilig og alt det der er ikke en grunn. Siden hun har gitt deg nok inntrykk til at du vil adde hun, vil du nok huske henne på neste fest også! MSN er ikke en platform du vil bli kjent med folk du er interessert i på. Det er ikke det samme når du mister tonefall og kroppsspråk. Smileys kan bare gjøre så mye. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Sist høst jobba jeg sammen med ei nydelig søt jente som jeg ble litt betatt av. Men det var bare en uke og vi prata aldri sammen, bare et par ord i pausen da hun stod med vennina si (som jeg kjente litt fra før). Men fikk en følelse av at hun likte når vi gikk forbi hverandre og smilte og hadde øyekontakt, virka som hun var litt sjenert på en veldig søt/sjarmerende måte... Jeg var iallfall altfor sjenert til å ta kontakt med henne i løpet av den lille uka, men hadde nok gjort det om vi bare hadde jobba litt mere sammen... Hun er venn med min bestekamerat, så kan det kan jo hjelpe på... Det jeg lurer på er om det blir rart å ta kontakt med henne nå, etter et halvt år... (facebook er vel ikke så alvorlig?) I tillegg så har hun flytta inn til byen... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Sist høst jobba jeg sammen med ei nydelig søt jente som jeg ble litt betatt av. Men det var bare en uke og vi prata aldri sammen, bare et par ord i pausen da hun stod med vennina si (som jeg kjente litt fra før). Men fikk en følelse av at hun likte når vi gikk forbi hverandre og smilte og hadde øyekontakt, virka som hun var litt sjenert på en veldig søt/sjarmerende måte... Jeg var iallfall altfor sjenert til å ta kontakt med henne i løpet av den lille uka, men hadde nok gjort det om vi bare hadde jobba litt mere sammen... Hun er venn med min bestekamerat, så kan det kan jo hjelpe på... Det jeg lurer på er om det blir rart å ta kontakt med henne nå, etter et halvt år... I tillegg så har hun flytta inn til byen... Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 nesj.. ta kontakt og spør hvordan hun synes det er å bo i byen i forhold til der hun bodde før... bli bedre kjent, foreslå å gi henne en sightseeingtur eller noe sånt om hun ikke har vært mye i byen før. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Før jeg fikk kjæreste så jeg ikke på det som noen big deal om noen la meg til msn, heller ikke facebook. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Regner med at du leste den første posten uten sad smily, heh... (pc-problemer) Det har seg altså slik at hun har flytta bort fra der jeg bor, så sightseeing med meg i byen vil nok neppe hjelpe. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Regner med at du leste den første posten uten sad smily, heh... (pc-problemer) Det har seg altså slik at hun har flytta bort fra der jeg bor, så sightseeing med meg i byen vil nok neppe hjelpe. aha:P spør om hun vil gi deg en sightseeing-tur en gang du skal inn til byen? Yvonne, hvorfor er det en big deal når du har kjæreste? =/ Endret 29. april 2009 av pwned Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 hehe, kansje det Men vil det ikke virke litt rart å legge henne til når vi egentlig ikke har hatt noen kontakt før? eller kan jeg "unnskylde" det med av hun er venner med kameraten min? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Trenger da ingen unnskyldning. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Dårlig ordvalg, men kom ikke på noe annet... Men kan det virke litt snålt, siden vi ikke har prata sammen eller noe? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg syntes ikke det, nei. Er bare å kjøre på, hvilken skade kan det gjøre? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 er vel ingen big deal å legge til noen på facebook? blir lagt til av folk jeg ikke aner hvem er minst en gang i uka.. pluss at det popper innom noen gamle bekjente med venneforespørsler.. tar aldri kontakt med dem for det Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har vel egentlig rett... er bare så utrolig sjenert og usikker, og vet ikke hva jeg skal skrive til henne osv... Dessuten har hun bodd i byen i noen måneder nå, så sjansene er jo ganske store for at hun har funnet noer der... Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 duh! gå og vask fingrene dine.. med en slik innstilling kommer du ingen steder! du trenger ikke nødvendigvis finne på noe überkult å si.. legg henne til på facebook, skriv på veggen hennes eller send en privat mld (klarer ikke helt bestemme meg for hva som er best. skriver du på veggen er det litt mindre særøst, sender du PM sender du signaler i samme slengen) hvor du spør om hun liker seg i byen eller noe i den dur =) styr unna "skjer?" og "hva driver du med om dagen?". om du legger hu til på facebook ser du jo fort om a er sammen med noen eller ikke. med tanke på hva som står på veggen hennes, og hva statusen sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå