Ronny#1 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har brukt Xface 1.7 til v. 1.00 og det fungerte utmerket, men etter instal av 1.01 virker den bare en stund og deretter krasjer/fryser MP. Noen som har testet ut hvilke skin som fungerer til 1.01? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 xFace kommer snart i ny og oppdatert utgave. Bruker selv Indigo. Vill tro at StreamedMP er oppdatert (veldig aktiv utvikling). Blue3 vill alltid være oppdatert. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 xFace kommer snart i ny og oppdatert utgave. Bruker selv Indigo. Vill tro at StreamedMP er oppdatert (veldig aktiv utvikling). Blue3 vill alltid være oppdatert. Kjempegreier...Takk mann...som alltid Nå har jeg noe å tukle med i mårra tidlig...ble trøtt i trynet her jeg Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Alle "Hot skins" skal være oppdatert: http://forum.team-mediaportal.com/skins-50/ Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Superdupert....gleder meg til Xface er klar..ser bra ut på bildene. Bruker Indigo foreløpig, men har ikke fått testa den orntlig enda... Jobba i hele dag....sikkert flytta 500 kg småstein med jernrive...glad jeg ble ferdig...fyttif...grisen Takk for linken mister...den er lagra Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er du reg. bruker @ MP forum? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Er du reg. bruker @ MP forum? Hvis du mener på forumet du linket til over her....så nei. Har ikke tenkt noe spesielt over det Burde jeg det....ev.hvorfor? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Bra support Btw: http://forum.team-mediaportal.com/x-factor...released-52806/ Aeon mod: Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Bra support Får jo all support jeg trenger av deg og andre her inne Neida, det blir vellinnmelding etterhvert skal du se Det skinnet der så veldig bra ut. Tester i morgen jeg....er for trøtt nå Bruker du det skinnet? Endret 8. mai 2009 av Ronny#1 Lenke til kommentar
rhym Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Liker StreamedMP personlig. Med MP-TVSeries og Moving Pictures. Kontrollert fra sofaen med en Logitech DiNovo Mini Noen screenshots av StreamedMP + Et par smakebiter nedenfor. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Liker ikke at StreamedMP "stjeler" mye av plassen når jeg spiller musikk etc. Listen skal være fra topp til bunn, IMO. Lenke til kommentar
rhym Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Liker ikke at StreamedMP "stjeler" mye av plassen når jeg spiller musikk etc. Listen skal være fra topp til bunn, IMO. Tja. StreamedMP er mye fokusert på fanart, har ikke problemer med korte lister selv. Men Jeg skal innrømme at XFactor + Moving Pictures er kos når du kjører uten fanart. Liker spesielt film infoen i list mode. Ellers er den grei nok. TV Series ser ganske bra ut. Men jeg har noen problemer med Xfactor. For det første, ikke no filebrowsing? Jeg har mange filer som ikke går inn under TVSeries eller Moving Pictures. De kan jeg ikke se i det hele tatt med XFactor. For det andre, jeg får smerte av basic home. Med en gang jeg trykker esc i havner jeg den normale menyen, uten art og textures. Liker ikke menyen i seg selv heller, og hvertfall ikke at jeg ikke kan defaulte TV menyen til TVSeries, uten å bygge om hele menyen i editoren (under plugin config). Liker heller ikke filmstrip view i Mov Pic. Den lille jallboksen oppe i høyre hjørne? Smerte. Men det stemmer vel forsåvidt at StreamedMP ikke er best i verden til å spille av musikk med, men jeg synes ikke den "now playing" ruta er så i veien som du skal ha det til Endret 15. mai 2009 av rhym Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå