Gå til innhold

Skin som fungerer til MP 1.01?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
xFace kommer snart i ny og oppdatert utgave.

Bruker selv Indigo.

Vill tro at StreamedMP er oppdatert (veldig aktiv utvikling).

Blue3 vill alltid være oppdatert.

Kjempegreier...Takk mann...som alltid :yes:

Nå har jeg noe å tukle med i mårra tidlig...ble trøtt i trynet her jeg :p

Lenke til kommentar

Superdupert....gleder meg til Xface er klar..ser bra ut på bildene. Bruker Indigo foreløpig, men har ikke fått testa den orntlig enda...

Jobba i hele dag....sikkert flytta 500 kg småstein med jernrive...glad jeg ble ferdig...fyttif...grisen ;)

Takk for linken mister...den er lagra :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bra support :)

Får jo all support jeg trenger av deg og andre her inne :thumbup:

Neida, det blir vellinnmelding etterhvert skal du se :)

Det skinnet der så veldig bra ut.

Tester i morgen jeg....er for trøtt nå :D

Bruker du det skinnet?

Endret av Ronny#1
Lenke til kommentar
Liker ikke at StreamedMP "stjeler" mye av plassen når jeg spiller musikk etc. Listen skal være fra topp til bunn, IMO.

Tja. StreamedMP er mye fokusert på fanart, har ikke problemer med korte lister selv. Men Jeg skal innrømme at XFactor + Moving Pictures er kos når du kjører uten fanart. Liker spesielt film infoen i list mode. Ellers er den grei nok. TV Series ser ganske bra ut.

Men jeg har noen problemer med Xfactor. For det første, ikke no filebrowsing? Jeg har mange filer som ikke går inn under TVSeries eller Moving Pictures. De kan jeg ikke se i det hele tatt med XFactor.

For det andre, jeg får smerte av basic home. Med en gang jeg trykker esc i havner jeg den normale menyen, uten art og textures. Liker ikke menyen i seg selv heller, og hvertfall ikke at jeg ikke kan defaulte TV menyen til TVSeries, uten å bygge om hele menyen i editoren (under plugin config).

Liker heller ikke filmstrip view i Mov Pic. Den lille jallboksen oppe i høyre hjørne? Smerte. :p

Men det stemmer vel forsåvidt at StreamedMP ikke er best i verden til å spille av musikk med, men jeg synes ikke den "now playing" ruta er så i veien som du skal ha det til :p

Endret av rhym
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...