Eirik89flo Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hei Ska redigere mange snutter om til en film. Problemet er at jeg er på et militært fartøy ute på sjøen. Jeg kan bare laste ned gratisprogrammer, og internettet er ikke spesiellt raskt. Så installasjonsfilen kan derfor bare være maks 90mb. Har microsoft movie makers, men dette mangler mange av de effektene jeg trenger.De effektene jeg trenger er: -Å fryse filmen i så så mange sekunder før den fortsetter -legge inn tekster mens filmen ruller -overganger -saktefilm -legge inn flere filmspor og lydspor -legge inn animasjoner. F.eks en klokke som går. Eirik Endret 27. april 2009 av Eirik89flo Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvilket OS kjører du? Som en nødløsning vil vel Windows Movie Maker fungere? Følger med de fleste Windowsversjoner etter XP. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Hvilket OS kjører du? Som en nødløsning vil vel Windows Movie Maker fungere? Følger med de fleste Windowsversjoner etter XP. hva er OS? hehe, selfølgelig kan jeg det, men da får jeg ikke de effektene jeg trenger. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 OS = Operativsystem. Svært viktig opplysning da programmer er tilpasset operativsystemet. Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 OS = Operativsystem. Svært viktig opplysning da programmer er tilpasset operativsystemet. Kjører vista 32bit. Noen som vet av noen programer som passer mine behov? Lenke til kommentar
knut4629 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei her er link til en samleside med en rekke gratis-programmer, også videoredigering: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_open_...ftware_packages Har ingen erfaring med programmene, bruker selv Studio 12 som du kan teste gratis i 30 dager, men det prgrm er nok større enn det du ønsker... Lenke til kommentar
0lemartin Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Sony vegas er jo et alternativ, tror det er for stort til det du ønsker, men er i hvertfall dritbra! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er sinnsykt avansert da. Skaffet meg det, mye man ikke skjønner. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det er det jeg alltid har ment - bedre med et enkelt program man behersker enn et avansert man ikke behersker. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 -Å fryse filmen i så så mange sekunder før den fortsetter-legge inn tekster mens filmen ruller -overganger -saktefilm -legge inn flere filmspor og lydspor -legge inn animasjoner. F.eks en klokke som går. Eirik Movie Maker har, overganger, teksting, pause, lyd og filspor. Det eneste du ikke får til der så vidt jeg vet er animasjoner og saktefilm. Du kan jo lage animasjonen selv da, filme en klokke som går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå