superkaisa Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 kan noen lage et oppsett til en pc som skal brukes til internett og spill (mest halo) ikke så krevende spill. går det til 3.200? jeg trenger allt nytt. altså lag et den beste pcen du kan få for 3.2. takk for hjelp! Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Denne er svinbra og kjører Crysis uten problemer! Du får ikke bedre PC til under 3000 kroner Den er uten skjerm, selvfølgelig. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Denne er svinbra og kjører Crysis uten problemer! Du får ikke bedre PC til under 3000 kroner Den er uten skjerm, selvfølgelig. tuller du? kan den kjøre crysis? er ikke det et veldig krevende spill? Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) VAR et krevende spill. Den Pcn der er en pakkeløsning fra Komplett, du får med andre ord en PC du må sette ihop selv, dog til LATTERLIG lav pris. Har en sånn selv, bare en noe mindre oppgradert versjon da jeg kjøpte min for lenge siden Go for it! PS: Husk operativsystem også, om du ikke har en piratkopi på plate fra før av. Hvis operativsystemet ditt er XP 64 bit, Vista eller noe annet nyere enn vanlig XP, anbefaler også at du bruker 300kr ekstra på 2GB mer ram av samme type som den som er på, da har du 4GB Endret 27. april 2009 av iPlex Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 ok takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå