Wisd0m Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Suger så sinnssykt på kontakt via Facebook at det vilt. Rett og slett, må ha hjelp Det er ei jente jeg har falt litt for, som jeg kunne tenkt meg å finne på noe med, uten å være for frampå. Så, hva pleier dere å si til folk dere ikke kjenner så godt via Facebook? Tips til ting som kan få igang en lang samtale? Evt. triks som gjør til at jeg får nummeret hennes? Ting er så mye lettere i IRL, men denne jenta treffer jeg neppe mer IRL med mindre jeg ordner en avtale. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Viktige fundameneter ! 1. Ikke still masse spørsmål . Da blir det som at du intervjuer henne. 2. Få med ting om deg selv som skaper VERDI hos deg selv . Som får henne til å gi deg oppmerksomhet og interesse. 3. Ikke starte å skriv om hvor pen , nydeli og vakker hun er. Har hun sikkert hørt fra 1000 andre personer 4. Ikke skriv "Va gjør du ?" , "har du det bra? " , " Va skal du ikveld ? " . Det er bare kjedelige spørsmål som dem hører 1000 ganger i uka. Kun booring .... 5. Sørg for å holde flyt i samtalen , slik at interesse nivået holder seg oppe 6. IKKE stress med å svare henne , kan vente noen timer i mellom Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Viktige fundameneter ! 1. Ikke still masse spørsmål . Da blir det som at du intervjuer henne. 2. Få med ting om deg selv som skaper VERDI hos deg selv . Som får henne til å gi deg oppmerksomhet og interesse. 3. Ikke starte å skriv om hvor pen , nydeli og vakker hun er. Har hun sikkert hørt fra 1000 andre personer 4. Ikke skriv "Va gjør du ?" , "har du det bra? " , " Va skal du ikveld ? " . Det er bare kjedelige spørsmål som dem hører 1000 ganger i uka. Kun booring .... 5. Sørg for å holde flyt i samtalen , slik at interesse nivået holder seg oppe 6. IKKE stress med å svare henne , kan vente noen timer i mellom 1. Check 2. Check 3. Check 4. Har spurt om noe lignende 5. Der har du problemet, I think. 6. Check Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ting som jeg gjør veldig ofte. Jeg driver veldig mye med nettsjekking av damer i forskjellige byer i Norge. Og har funnet meg en bra flyt på dette. Jeg har en samme strategi på alt. Og bygger samtalene oppover hele veien helt likens. Det at for hvergang vi prater så blir det dypere og dypere samtaler . Om følelser , va som gjør henne glad , hva som har vært den tyngste stunden i livet , venner ,eks osv. Fordi det skaper good connection . Etterhvert som disse samtalene har fått et godt grunnlag , går jeg over på samtaler over telefon . Gjort dette en stund og får god comfor i løpet av 3 uker. Så er neste steg med å dra på besøk. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Høres veldig smart Vizzy. Men har store problemer med å komme i gang. Tror jeg skal greie å holde driven hvis jeg først får opp en samtale med ett bra tema. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Høres veldig smart Vizzy. Men har store problemer med å komme i gang. Tror jeg skal greie å holde driven hvis jeg først får opp en samtale med ett bra tema. Prøv å få samtalen over på MSN etterhvert , så du kan ta i bruk WebCam . Er veldi betryggende for damene og se personen på CAM. Siden det skaper godt med Comfort og dem ser hvem dem prater med Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Slett henne som venn på Facebook, dristig men på rett jente kan det være UTROLIG effektivt. Jenter er ofte avhengig av at ALLE liker dem og hvis noen helt uten grunn sletter dem som venn vil det skape mange spørsmål som de vil ha svar på. Det fine er a du er den eneste som kan svare på dem.... Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Høres faktisk ikke så dumt ut... Vil hun da få beskjed om at jeg sletter henne som venn? Edit: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...12142144AAf7dfH Skeptisk, må tenke litt på den der. Edit: Nå forstår jeg hvordan du kom på det https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Endret 27. april 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Høres faktisk ikke så dumt ut... Vil hun da få beskjed om at jeg sletter henne som venn? Edit: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...12142144AAf7dfH Skeptisk, må tenke litt på den der. Edit: Nå forstår jeg hvordan du kom på det https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Det vet jeg faktisk ikke men sørg bare for at ryktet sprer seg. Det som ofte skjer oppi hodet til ei jente når man gjør noe slikt er: Prøve å finne svar på hvorfor Vise vedkommede litt diskre at man faktisk er ganske snill og da kanskje hun tar kontakt selv Men det kan slå andre veien også da Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Men det kan slå andre veien også da Det kan det så absolutt. At hun ikke merker at jeg slettet henne i det heletatt Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det var no en jævli vanskelig måte å gjøre det på for å skape kontakt. Når man istede kan bare skrive til person. Blir det samme som at du får nummeret til dama , men så sletter du det. Keep it simple Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Det var no en jævli vanskelig måte å gjøre det på for å skape kontakt. Når man istede kan bare skrive til person. Blir det samme som at du får nummeret til dama , men så sletter du det. Keep it simple Jeg synes faktisk dette virker hakket enklere enn din metode Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Det var no en jævli vanskelig måte å gjøre det på for å skape kontakt. Når man istede kan bare skrive til person. Blir det samme som at du får nummeret til dama , men så sletter du det. Keep it simple Jeg synes faktisk dette virker hakket enklere enn din metode Men den metoden med å slette henne er trolig den metoden med absolutt minst sjanse for suksess.. Hvertfall om du er en type hun ikke har noe spesielt forhold til fra før. da er den metoden det samme som å skyte seg selv i foten. Endret 27. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Joda, jeg er enig med deg Christeven. Man må somregel streve litt for og nå målet Edit: Og jeg tror ikke "slette-metoden" vil fungere pga: - Hun kjenner meg ikke spesielt godt - Hun holder ikke så god oversikt over FB-profilen sin, har jeg fått inntrykk av. Endret 27. april 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det var no en jævli vanskelig måte å gjøre det på for å skape kontakt. Når man istede kan bare skrive til person. Blir det samme som at du får nummeret til dama , men så sletter du det. Keep it simple Jeg synes faktisk dette virker hakket enklere enn din metode Hehe ja vist du får sex med å bruke den metoden , så kan man påstå at den er bedre Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Den med slette kontakten fra Facebook må være en av de merkeligste metodene for å få kontakt. Om noen sletter meg fra listen dems, så legger ikke jeg merke til det engang. Så trur neppe henne du prøver å bli kjent med gjør det. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Hehe ja vist du får sex med å bruke den metoden , så kan man påstå at den er bedre Enklere, ikke nødvendigvis bedre Lenke til kommentar
Gjest gjest-jente Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 For all del ikke slett henne som venn da. Hvis noen sletter meg som venn kunne det aldri falle meg inn å nedverdige meg selv til å spørre vedkommende om hvorfor! Da hadde jeg bare tatt det for gitt at han/hun enten ikke lenger er på facebook - og ikk tenkt mer over det , eller at han/hun ikke ser p meg som venn nok til å ha meg på lista si:P Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 For all del ikke slett henne som venn da. Hvis noen sletter meg som venn kunne det aldri falle meg inn å nedverdige meg selv til å spørre vedkommende om hvorfor! Da hadde jeg bare tatt det for gitt at han/hun enten ikke lenger er på facebook - og ikk tenkt mer over det , eller at han/hun ikke ser p meg som venn nok til å ha meg på lista si:P Nå har du sagt hva jeg ikke skal gjøre. Så nå skal du få lov til å si nøyaktig hva jeg SKAL gjøre Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ta henne med ut på en drink. Så får dere snakket litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå