Don't salute! Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg er ganske usikker på hvor denne skal plasseres, men jeg tok den tråden som så best ut. Jeg sitter med en engelskoppgave der jeg skal skrive om Australia. Jeg Holer akkurat på med å skrive om kenguru. Jeg har lett litt men orket ikke ikke å se i det snart 40 år gamle leksikonet vi har i huset. Jeg spør derfor dere kunnskapsrike dyreelskere om hvor langt en Kenguru kan hoppe (i meter takk ). Takk på forhånd Endret 27. april 2009 av macdour Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tror den kan hoppe 8 meter langt og over en buss.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) http://wiki.answers.com/Q/How_far_can_a_kangaroo_jump[/url] ']Moving at its fastest speed, the farthest a kangaroo can jump is 12 metres (40 feet), with the average being 7-9 metres (25-30 feet). The maximum jumping distance of a red kangaroo (in full flight) has been measured at 13.5 metres. Endret 27. april 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå