RasmusKRiis Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har tenkt å kjøpe meg noen lys og reflektorer eller hva det heter (har aldri brukt det), men har ikke peiling på hva en nybegynner trenger, når ikke har holdt på med det før, så er det noen som har noen anbefalinger til utsyr jeg kan starte med? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hva er bruksområdet som du vil bruke lyssetting til ? Rent studiobruk eller en eller annen form for mobilt anlegg. Skal du bruke kunstig eller naturlig lys. Det er utrolig mye og velge fra,så litt om hvilken situasjoner du har tenkt og bruke det til hadde vært fint. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Ja, hadde tenkt til å kunne bruke det for det mest inn til å ta portretter, men også kunne ta det meg seg ut, for det meste til portretter av mennesker. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det koster mye mere om du skal ha mulighet til å ha med ut på location. Men du kan jo se litt på fotopia.no sine pakker. De har endel rimelig utstyr, ikke alt som er like bra, men det er ihvertfall billig og funker ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå