sindrle Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 hei, jeg skal kjøpe meg nytt skateboard ( mitt første real brett) og lurer på hva jeg burde velge hva er best synnes dere? si deres meninger:) Lenke til kommentar
sindrle Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 åja:P fordi det er så sykt mange brett og velge mellom, men klare ikke og besteme meg.... har tenkt og velge enten blind, birdhouse eller speed monster. noen av dem du kan anbefale? Lenke til kommentar
ToMMzY Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 åja:P fordi det er så sykt mange brett og velge mellom, men klare ikke og besteme meg.... har tenkt og velge enten blind, birdhouse eller speed monster. noen av dem du kan anbefale? Skal også kjøpe meg et brett og lurer på om jeg skal kjøpe meg denne: http://www.boardshop.no/sider/produkt.asp?id=20404 Problemet er bare at jeg vet ikke hvordan den er... Har sendt mail dit, men fikk søren ikke svar på alt! Skal si i fra hvis jeg har kjøpt ett og syns det er bra Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 World ind suger rumpe så sant du ikke har andre planer en og bruke d en gang i måneden til og øve på ollie Lenke til kommentar
ToMMzY Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 World ind suger rumpe så sant du ikke har andre planer en og bruke d en gang i måneden til og øve på ollie Okey.. Viste ikke det xD Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 World ind suger rumpe så sant du ikke har andre planer en og bruke d en gang i måneden til og øve på ollie Nei da, jeg liker World Industries. Når det gjelder brett er det veldig mte smak og behag. Så lenge du kjøper et ordentlig brett fra er skikkelig skatebutikk får du et bra brett uansett merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå