DamnatioN Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har Harman Kardon høytalere og er knallfornøyd med de, men jeg har egentlig ingen peiling på lyd, og nå er jeg kommet over et tilbud. Jeg kan få kjøpe disse høytalerne for en billig penge: http://www.harman-multimedia.com/shop_deta...7&sku=CBK&id1=2 Her er specs for de som ikke gidder å se på de via linken: SYSTEM: Input Impedence: > 5K Signal-to-Noise: > 80dB Frequency Response: 35Hz-20kHz Input Sensitivity: 400 mv rms for rated power output SUBWOOFER: Drivers: 5.25-inch Magnum transducers Power: 28 watts at 1% (THD+N) Crossover Frequency: 180 Hz Dimensions: Width: 10.0 inches Depth: 7.5 inches Height: 10.5 inches SATELLITE: Drivers: Two Odyssey transducers Power: 6 watts per satellite at 1% (THD+N) Dimensions: Width: 3.5 inches Depth: 3.5 inches Height: 9.0 inches Noen som har erfaringer med Harman Kardon? Det går vel for å være et anerkjent merke? Er disse bra for å være pc-høytalere, og jeg kan få de for ca. 600-700? På forhånd takk. Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har bare erfaring med Receiver/dvd og cd-spiller fra H/k , men jeg kan H/K er et bra merke. Gå for de pc høytalerene, du blir nok ikke skuffet. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Når begynte h/k med høyttalere??? Lenke til kommentar
[CCM]g|nseng Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har bare gode erfaringer med h/k hvertfall nar d gjelder hifi! Veldig bra! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Når begynte h/k med høyttalere??? Selve firmaet som heter Harman International lager produkter som bl.a. JBL, Infinity og Lexicon. Så Harman har lagd høyttalere en stund. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Når begynte h/k med høyttalere??? Selve firmaet som heter Harman International lager produkter som bl.a. JBL, Infinity og Lexicon. Så Harman har lagd høyttalere en stund. Harman ja, men ikke Harman/Kardon vel? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Harman ja, men ikke Harman/Kardon vel? Ser sånn ut... :wink: Harman/Kardon høyttalere Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Noen som har erfaringer med Harman Kardon? Det går vel for å være et anerkjent merke? Er disse bra for å være pc-høytalere, og jeg kan få de for ca. 600-700? På forhånd takk. Jeg har et par, og er kjempe fornøyd med dem, kjøp i vei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå