Gå til innhold

Hjelp til å skjønne korttriks

iRik

Anbefalte innlegg

En venn av meg viste meg et fantastisk triks idag!

Jeg fikk trekke et kort ut av bunken, og la det inn igjen uten å vise det til han. Så viser han meg undersiden av bunken (det nederste kortet), legger kortet ned på bordet, og snur det, så jeg ser at det var det samme kortet. Sånn fortsetter han, og ber meg om å legge hånden oppå kortet jeg trakk når det kommer. Så kommer kortet jeg trakk, og jeg legger hånden oppå det. Så stikker han to kort mellom fingrene mine, og legger et til kort oppå (som en bro). så slår han under bordet, og ber meg om å snu det øverste kortet. Da er det det samme kortet som jeg trakk!

Jeg DØR etter å finne ut hvordan han gjør det! Blir veldig takknemlig for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstod ikke helt hvordan dette gikk, men han klarer faktisk å bytte det kortet du så valgte, ved å knipse. Han holder ett random kort, og kortet du valgte i en hand, bare ett er synlig. Så uten at du oppfatter det, "knipser" han om de to kortene. Kan finne en film av det på youtube.

Lenke til kommentar
hadde vert greit med ein video for å se kordan det går :p du finner sikker det samme på youtube ein plass...

i mellomtiden kos dere med dette : http://www.youtube.com/watch?v=tBvl1kuPLC8&NR=1

Her bruker han 2 forskjellige konger, 1 toer og 1 tier. Teknikken hans er at han løfter opp flere kort av gangen, og snur det, samtidig som det ser ut som han bare løfter ett. Noen ganger snur han bare ett kort, to kort eller tre kort av gangen.

Lenke til kommentar
hadde vert greit med ein video for å se kordan det går :p du finner sikker det samme på youtube ein plass...

i mellomtiden kos dere med dette : http://www.youtube.com/watch?v=tBvl1kuPLC8&NR=1

Her bruker han 2 forskjellige konger, 1 toer og 1 tier. Teknikken hans er at han løfter opp flere kort av gangen, og snur det, samtidig som det ser ut som han bare løfter ett. Noen ganger snur han bare ett kort, to kort eller tre kort av gangen.

Eg kan faktisk dette dette trikset, men det forbauser meg kvar gang kor bra han i denne filmen får det til :p

Lenke til kommentar

H han har vist meg det igjen, og nå tror jeg kanskje jeg skjønner litt mer :p

Først trakk jeg et kort fra bunken hans, en spar dame. Han legger det tilfeldig inn i bunken, og viser meg ett og ett kort fra undersiden av bunken, før han legger det ned på bordet med tallsiden ned, og til slutt snur han det, så tallsiden ligger opp, og ligger det i en bunke. Til slutt viser han meg spar dame frfa undersiden av bunken, og legger det ned på bordet. Her skulle jeg egentlig ha lagt hånden min på kortet, men istedet lar jeg være. Når han så snur kortet igjen er det er hjerter sju :hmm:

Lenke til kommentar

Eg kan faktisk dette dette trikset, men det forbauser meg kvar gang kor bra han i denne filmen får det til :p

Sant. Han har ganske smoothe flips. Var en gang ganske giret på korttriks selv men fikk aldri dreisen på det trikset der!

Lenke til kommentar

Først trakk jeg et kort fra bunken hans, en spar dame. Han legger det tilfeldig inn i bunken, og viser meg ett og ett kort fra undersiden av bunken, før han legger det ned på bordet med tallsiden ned, og til slutt snur han det, så tallsiden ligger opp, og ligger det i en bunke. Til slutt viser han meg spar dame frfa undersiden av bunken, og legger det ned på bordet. Her skulle jeg egentlig ha lagt hånden min på kortet, men istedet lar jeg være. Når han så snur kortet igjen er det er hjerter sju :hmm:

Du sa han ligg 2 kort under handa di, kor "ditt" kort allereie ligg? Er det mulig at han klarer å bytte ut ditt kort då? For så å plassere det oppå igjen?

Lenke til kommentar

Du sa han ligg 2 kort under handa di, kor "ditt" kort allereie ligg? Er det mulig at han klarer å bytte ut ditt kort då? For så å plassere det oppå igjen?

Han legger ikke kortene under hånden min, men i en bunke på bordet. Når "mitt" kort kommer er det meningen at jeg skal legge hånden oppå det kortet. Så lager han "broa" og kortet "mitt" er plutselig på toppen :hmm:

Jeg kan filme en video hvor jeg viser hvordan trikset fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...