andypandy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hei, har et css relatert problem. Websiden min vises helt fint i både IE8 og nyeste FireFox (mulig fordi de rendrer sider tilnærmet likt?) det vil si at galleriet blir plassert helt normalt. Men i IE7 er det andre boller, hele siden viser galleriet i en liste som går loddrett, hva kan dette komme av? link til siden www.drawcircus.com Endret 27. april 2009 av andr3asb Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Drop IE støtten helt og gå for HTLM 4.0 IE6 er utdatert i forhold til standarne, IE8 er fortsatt et godt stykke fra hvor den bør være. Ta hele greia i 4.0 og få den gokjent av wc3. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Det er jo greit nok, foretrekker jo bruk av nyere nettlesere selvfølgelig, men her er det også snakk om en hel del brukere som ikke bruker IE8 eller Firefox.. jeg mente forøvrig ikke IE6, var litt kjapp, mener IE7.. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 CSS: .thumbnailholder { width: 125px; float: left; } Burde fikse det. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Herlig!!! Tusen takk, det løste problemet! etter litt prøving, endret jeg width til 130 og height til 130 px det gjorde susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå