Smile Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Bygger pc... 1st time ever... Gikk greit å få inn hk (asus'en) Så skulle jeg sette inn cpu'en da... Den faller lett på plass, men når jeg skal dytte spaken tilbake på plass, så... går den ikke ned... er ikke cpu og hk kompitabelt? eller er det jeg som er pussy og ikke tør å dytte spaken hardt nok... første gang jeg bygger da...... Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Bygger pc... 1st time ever... Gikk greit å få inn hk (asus'en)Så skulle jeg sette inn cpu'en da... Den faller lett på plass' date=' men når jeg skal dytte spaken tilbake på plass, så... går den ikke ned... er ikke cpu og hk kompitabelt? eller er det jeg som er kvinnens beste del og ikke tør å dytte spaken hardt nok... første gang jeg bygger da......[/quote'] Dra spaken litt vekk fra prosessoren. Det er et lite hakk der hvis du ser etter.. (Bygget forresten en samme pc i dag jeg og) Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Forutsatt at du tok spaken opp før du slapp prosessoren nedi socket'en, så skal du bare bende den på plass. Den gir litt motstand, men sånn skal det være. Du merker dersom noe holder på å skjære seg. F. eks at spaken har mest lyst til å knekke. DA er det noe seriøst feil... :o Lenke til kommentar
bambam Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Det skal komme en liten motstand da spaken er ca. 45 grader. Dette er normalt og det er bare og gi den et lite dytt ekstra (ikke mye). Det er også et lite hakk du skal feste spaken i når den er helt nede. Hvis motstanden er for stor kan det være noe feil, men du har hvertfall kjøpt rettte komponenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå