opticus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har planer om å bygge nytt anlegg i bilen uten at det tar plass og at det høres bra ut og har kommet frem til følgende komponenter Blaupunkt THA-555 forsterker(gjemmer den under gulvet eller i siden bak. Earthquake SWS-8 subber(erstatte nåværende) DLS PS4 eller DLS R4, usikker på hvem jeg burde velge siden jeg ikke finner hva som er den faktiske forskjellene på disse settene, skal bare bytte forran. Har noen noen synspunkter? hører gjerne hva folk har av erfaring med disse merkene og gjerne også modellene jeg har valgt. Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har planer om å bygge nytt anlegg i bilen uten at det tar plass og at det høres bra ut og har kommet frem til følgende komponenter Blaupunkt THA-555 forsterker(gjemmer den under gulvet eller i siden bak. Earthquake SWS-8 subber(erstatte nåværende) DLS PS4 eller DLS R4, usikker på hvem jeg burde velge siden jeg ikke finner hva som er den faktiske forskjellene på disse settene, skal bare bytte forran. Har noen noen synspunkter? hører gjerne hva folk har av erfaring med disse merkene og gjerne også modellene jeg har valgt. PS4 har litt mindre monteringsdybde og monteringshulldiameter, den har også litt annen delefrekvens og brattheten ved deling er også litt anderledes. Ellers er det mye det samme, Jeg hadde nok valgt R4 viss jeg hadde plass og om hullet passer, fordi at jeg ser for meg at de har hentet inn den centimereren på PS4 i monteringdybden med å bruke mindre manget og spole, som sansynlig vis gir mindre lingjer slaglengde, som igjen gjør at det ikke spiller like høyt. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 ja, da får jeg nesten bare måle og håpe på at den r4 passer da, ellers tror jeg ps4 er ganske bra den også! Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) ja, da får jeg nesten bare måle og håpe på at den r4 passer da, ellers tror jeg ps4 er ganske bra den også! Ja det kom kansje ikke klart frem i mitt forige innlegg men jeg tror nok at det er vanskelig å høre froskjell. Endret 28. april 2009 av tobbelobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå