Markelure Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) hei nærmer seg komf nå og vil kanskje kjøpe meg en ny pc. gidder ikke å kjøpe meg stasjonær da jeg syns det er herlig å kunne ta med meg pc hvor jeg vil pcen skal brukes til spill,musikk, surfing osv. hva må jeg ut med for en pc som fungerer bra til spilling? noen tips til en? har litt lyst på 17" skjerm men går greit med 15" og. helst uten blu ray da jeg ikke kommer til å bruke det. har blu ray spiller på tven. Edit: vil at pcen skal ha godt med lufting om mulig. er lei av dritt varme pcer. Endret 27. april 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 er det jeg lurer på, hva må jeg betale for en pc som fungerer bra til spilling Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er ganske subjektivt hva som er "bra til spilling". Laptopen min (se sig) kostet 15k i september og den drar mange spill på maks oppløsning og grafikkinnstillinger (unntatt aa siden det ikke er så nødvendig i såpass høy oppløsning). Kjøpte på multicom. M860+ heter den. Ellers kan du jo se på denne. Her får du mye for pengene. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) hva jeg mener med "bra til spilling" er at den skal takle de fleste spill på høy oppløsing og bra grafikk instillinger Edit: kan legge til at jeg liker godt HP, er fornøyd med dem. men er selfølgelig åpen for alt annet Endret 27. april 2009 av Markelure Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da må du ut med en del cash. Se på de som du kan konfiguerer selv fra multicom. M860, M570 og D900 er veldig bra til spilling. De to siste der blir nok litt dyre. Husk at du får ikke så mye valuta for pengene enn om du hadde valgt en stasjonær. HP har ingen laptoper som jeg vet om som dekker dine krav. Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 hei nærmer seg komf nå og vil kanskje kjøpe meg en ny pc. gidder ikke å kjøpe meg stasjonær da jeg syns det er herlig å kunne ta med meg pc hvor jeg vil pcen skal brukes til spill,musikk, surfing osv. hva må jeg ut med for en pc som fungerer bra til spilling? noen tips til en? har litt lyst på 17" skjerm men går greit med 15" og. helst uten blu ray da jeg ikke kommer til å bruke det. har blu ray spiller på tven. Edit: vil at pcen skal ha godt med lufting om mulig. er lei av dritt varme pcer. Kjøp 17 tommer, det er natt og dag i forhold til 15. En ting er hva du må ut med, spørsmålet er heller hva du kan og vil betale. Setter du en grense der er det vesentlig enklere å hjelpe deg. HP har forøvrig ingen maskiner på det norske markedet som er spesielt egnet for å kjøre spill i høy oppløsning. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) vil helst under 10 000 om det er mulig hadde vært morsomt å prøvd noe annet en hp også så trenger ikke å tenke så mye på det. det med oppløysning er ikke slik at jeg vil kjøre sånn veldig høy, men værtfall vis det er en 15 widescreen at jeg kan kjøre 1200*800. slik som pc min jeg har nå er ikke laget for spilling i det heletatt så må jo spille lette spill i 800*600 noe som er dritt. er ikke ute etter noe spessielt "heftig" gamer pc, men en som fungerer bra til å spille og uten å lagge, overopphete osv. kan ikke spille noen spill nesten nå. Endret 27. april 2009 av Markelure Lenke til kommentar
vedji10 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er ganske subjektivt hva som er "bra til spilling". Laptopen min (se sig) kostet 15k i september og den drar mange spill på maks oppløsning og grafikkinnstillinger (unntatt aa siden det ikke er så nødvendig i såpass høy oppløsning). Kjøpte på multicom. M860+ heter den. Ellers kan du jo se på denne. Her får du mye for pengene. Om du får med XP når du kjøper hos multicom eller må du kjøpe det som tillegg? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 OS må kjøpes utenom. Så må som alltid legge til 1000-1200. Til trådstarter: se på den jeg linket til. Den er veldig bra. Mye valuta for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå