Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva skjer med kroppen min idag?

Gjest Guest_Trond_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Trond_*

Hei! Har hatt noen merkelig opplevelser med kroppen min idag, og lurer på om noen veit noen årsak til alt det her.

Er gutt på snart 19 år.

Det startet ved at jeg blødde neseblod en halvtime etter jeg våknet. Jeg tenkte ikke så mye over det, og bare lot det stå til. Også var det når jeg kjørte til skolen, da gulpet jeg plutselig så kraftig at jeg kjente spysmak. På skolen følte jeg meg ganske frisk og rask egentlig, men veldig varm. Men da læreren også sa "er det ikke varmt her?" så tenkte jeg bare at det var en varm dag og dårlig lufteannlegg på skolen. Men i siste timen ble jeg plutselig enda varmere og veldig kvalm og fikk nesten litt sånn klaustrofobi-følelse, og denne kvalmen fortsatt til ca. 1 timer etter at jeg var hjemme. Jeg gikk også på do på denne tiden, uten å merke noe særlig forskjell i den enden. Men etter jeg hadde dusjet så jeg plutselig at jeg hadde noe rart på leppen. Etter mye research på nettet fant jeg ut at jeg hadde fått fordyce spots, som er små hvite prikker av talg som kan komme på leppen og på penis. Jeg har aldri hatt dette på leppene før, og ble derfor litt redd, men det var visst helt normalt og ufarlig.

Jeg har hatt en del venner som har hatt kyssesykesymptomer i det siste, og tenkte med en gang at det var det. Men eneste symptomene på det som jeg har er vel magevondt.

Så, kan det være kyssesyken? Eller har alt kanskje vært tilfeldig? Eller kanskje pølsene og potetmosen jeg spiste fra butikken var dårlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...