MullaKrekar Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har installert et phpBB-forum som fungerer som det skal. Har også lastet ned en ny style, men denne får jeg ikke frem når jeg skal velge style i administrasjonspanelet. Den nye style-pakken er lagt i samme mappe som "subSilver" ligger. En annen ting jeg lurer på er hvordan jeg skal få "norske" knapper? Jeg har endret språket, men jeg får fortsatt knapper med engelsk. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Bare på grunn av nicket ditt så svarer jeg ikke på denne posten. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 BlueEAGLE: Avataren din er for stor. Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Bare på grunn av nicket ditt så svarer jeg ikke på denne posten. Hvis du ikke forstår ironien i navnet kan du vel la være å svare overhodet, da. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg finner det bare usmakelig. Tenkte jeg skulle gjøre deg oppmerksom på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå